احتمال وزنه نزدن مدال آور المپیک در فینال لیگ

رستمی: نمی توانم وزنه بزنم

دارنده نشان برنز المپیک لندن گفت: آمادگی‌ام در حدی نیست که بتوانم در فینال لیگ برتر، وزنه بزنم.
کد خبر: ۵۳۷۵۷۲
رستمی: نمی توانم وزنه بزنم

دارنده نشان برنز المپیک لندن گفت: آمادگی‌ام در حدی نیست که بتوانم در فینال لیگ برتر، وزنه بزنم.

کیانوش رستمی، در آستانه فینال لیگ برتر وزنه‌برداری اظهار کرد: به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو، هفت، هشت روز بیشتر تمرین نداشتم بنابراین معلوم نیست در فینال لیگ برتر وزنه بزنم. البته اگر رقیبم نتواند وزنه بزند شاید تنها برای کسب امتیاز بر روی تخته بروم.

وزنه‌بردار دسته 85 کیلوگرم ملی حفاری ایران درباره رکوردهایش در لیگ برتر نیز تصریح کرد: فاصله رکوردهایم در لیگ برتر با آنچه که در تیم ملی زده بودم به اندازه زمین تا آسمان است چرا که برای مسابقاتی نظیر جهانی و المپیک ما حدود هشت ماه ، روزی پنج، شش ساعت تمرین داشتیم، اما اکنون من در روز بیشتر از دو ساعت تمرین ندارم بنابراین رکوردهایم در لیگ برتر با تیم ملی خیلی فاصله دارد.

وی ادامه داد: سایر ملی‌پوشان نیز به دلیل حضور در مسابقات متعدد موفق نشدند آن طور که باید خودشان را آماده نگه دارند. در واقع جو مسابقات گذشته بسیار خسته شان کرده به طوری که نتوانستند تمرین‌های خود را آغاز و با آمادگی کامل در این مسابقه شرکت کنند .

رستمی، ملی حفاری را تیمی قوی و خوب دانست و بیان کرد: اگر ملی‌پوشان آن طور که قول داده‌اند، وزنه‌های خود را بزنند، مطمئنا ملی حفاری قهرمان لیگ برتر خواهد شد.

دارنده نشان طلای جهان در پایان درباره مصدومیت زانوی خود نیز گفت: مصدومیت زانویم همانند گذشته است و هیچ تغییری نکرده، البته در ایران می‌گویند که عمل جراحی احتیاجی نیست. از سوی دیگر با این وضعیت اقتصادی نیز نمی‌توانیم به خارج از کشور برویم تا یک پزشک آن را معاینه کند، بنابراین حضورم در اردوی تیم ملی بستگی به نظر و صلاح آقای باقری دارد. 
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها