دبیر فدراسیون تیراندازی اعلام کرد برای مسابقات قهرمانی آسیا در تهران مهمات مورد نیاز را از یک کشور قرض خواهند گرفت.
کد خبر: ۵۳۷۵۶۹
نواب نوری : امسال هیچ خریدی نداشتیم

دبیر فدراسیون تیراندازی با بیان این که امسال هیچ خریدی در رابطه با مهمات برای تیراندازی صورت نگرفته است، اعلام کرد که برای مسابقات قهرمانی آسیا در تهران مهمات مورد نیاز را از یک کشور قرض خواهند گرفت.
نواب نوری درباره وضعیت مهمات در تمرینات تیراندازی با توجه به میزبانی مسابقات قهرمانی آسیا در تهران در سال آینده، به ایبسنا گفت: مشکلات زیادی در رابطه با مهمات داشته‌ایم و هر چه ساچمه و گلوله در تمرینات استفاده ‌کرده‌ایم مربوط به مهمات موجود در انبارها بوده است. امسال ما هیچ خریدی برای مهمات و سلاح نداشتیم.

وی اضافه کرد: امسال حتی یکی، دو مناقصه برای خرید مهمات گذاشتیم، اما چون نتوانستیم اعتبار لازم را تامین کنیم آنها مسکوت ماندند.

نوری تاکید کرد: ما از کمک دیگران برای حل این مشکل قطع امید کردیم و به همین دلیل با رایزنی و پیگیری راهکاری را در نظر گرفتیم تا بر اساس آن بتوانیم با تعیین مبلغی مهمات مورد نظر را از کشور دیگری قرض بگیریم که امیدواریم این راهکار جواب دهد.

دبیر فدراسیون خاطر نشان کرد: امیدواریم که با این راهکار نه تنها مشکل تیراندازان ملی‌پوش، بلکه تمام تیراندازان کشور تا حدودی برطرف شود و امیدوارم که تا اوایل سال آینده مهمات مورد نظر به دست ما برسد.

نوری با بیان این که با کشور مورد نظر درباره شکل قرض گرفتن مهمات به توافق رسیده‌ایم، گفت: قرار شد که موارد مورد نیاز را به آنها اعلام ‌کرده‌ و با یک مبلغ مشخص سلاح و مهمات مورد نظر خود را درخواست ‌کنیم تا به ما داده شود.

دبیر فدراسیون تیراندازی در پاسخ به این که آیا زمان کافی برای تمرین ملی‌پوشان وجود دارد که بتوانند برای مسابقات آسیایی تمرین کنند؟ گفت: مشکل ساچمه را تا حدودی برطرف ‌کرده‌ایم، اما ساچمه تهیه شده هم ساچمه مرغوبی نیست و تا اردیبهشت ماه هم چاره دیگری نداریم. حتی همین رایزنی‌ها هم با خواهش انجام شده است.

نوری گفت: زمانی که وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک بودجه ای ندارد که در اختیار ما قرار دهد ما دو راه بیشتر نداریم، یکی این که تمام فعالیت‌های خود را متوقف کنیم تا ببینیم چه پیش می‌آید که این موضوع منطقی نیست یا این که با حداقل‌ها کار کنیم و با این شرایط ادامه دهیم. ما دوست داشتیم که از امروز ساچمه و سلاح داشته باشیم، اما چنین شرایطی وجود ندارد.

وی درباره این که فکر نمی‌کنید با این شرایط تیم ملی نتواند عملکرد مطلوبی را در مسابقات قهرمانی آسیا در تهران داشته باشد؟ گفت: تنها شانسی که داریم این است که سال آینده ، سال توزیع سهمیه‌ها نیست و این موضوع به ما آرامش می‌دهد، اما از سوی دیگر مشکل این است که در مسابقات سال آینده میزبان ما هستیم و بسیار بد است که نتوانیم مدال‌ها را خودمان بگیریم. ورزشکار ما باید یاد بگیرد که بتواند ورزشکاران سرشناس دیگر را در کشور خود شکست دهد و ما اگر نتوانیم شرایطی را فراهم کنیم که ورزشکار به این خود باوری برسد، قطعا فراهم کردن شرایط مشابهی حدود 10 تا 12 سال طول می‌کشد.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها