ملی‌پوش وزن هفتم ایران در مسابقات انتخابی تیم ملی دچار آسیب دیدگی‌ شد اما با این وجود به اردوها دعوت شد. این آسیب دیدگی‌ دومین مصدومیت رجلی طی چهار ماه گذشته است.
کد خبر: ۵۳۷۵۶۸
رجلی: امسال سال من نبود


 ملی‌پوش وزن هفتم ایران در مسابقات انتخابی تیم ملی دچار آسیب دیدگی‌ شد اما با این وجود به اردوها دعوت شد. این آسیب دیدگی‌ دومین مصدومیت رجلی طی چهار ماه گذشته است.

کورش رجلی اظهار کرد: حدود سه ماه قبل، دو روز مانده به اعزام تیم ملی به مسابقات جام جهانی آسیب دیدم که تحمل آن برایمخیلی سخت بود. من برای رفتن به جام جهانی فیکس شده بودم و بدین ترتیب حضور در این مسابقه مهم را از دست دادم.

وی افزود: به این دلیل می گویم بدشانس هستم و امسال سال من نبوده که در آستانه اعزام به المپیک هم بعد از این که 12 ماه به صورت شبانه روزی در اردوها بودم پایم آسیب دید و از رفتن به المپیک بازماندم. از دست دادن دو مسابقه مهم در این مدت خیلی سخت بود و حالا رفتن به مسابقات جهانی و کشورهای اسلامی هم در ابهام قرار دارد. من خیلی تلاش کردم که بتوانم به تکواندو برگردم. سه ماه را شبانه روز تمرین کردم و از همه چیز زدم، اما متاسفانه این اتفاق افتاد.

قهرمان تکواندوی آسیا همچنین گفت: ای کاش انتخابی‌های تیم ملی در زمان دیگری برگزار می‌شد. البته نمی‌خواهم تیم را به حاشیه ببرم و بگویند که انتقاد می‌کند. من تابع نظرات کادر فنی و استاد کریمی هستم و هر چه آنها بگویند انجام می‌دهم، اما ای کاش می‌شد انتخابی‌ها کمی دیرتر برگزار شود و یا برای من و امثال من که سال‌ها در تکواندو زحمت کشیده‌ایم امتیازی قائل می‌شدند و اجازه می‌دادند ما در مرحله بعدی انتخابی‌ها شرکت می‌کردیم.

وی در مورد شکست یوسف کرمی در مسابقات انتخابی تیم ملی از حریفی گمنام، گفت: کرمی کاپیتان پر افتخار تیم ملی و انسان بزرگی است. او با مدال‌هایی که گرفته و تجربه‌ای که دارد، ستون اصلی تیم ملی است و امیدوارم او به شرایط آرمانی گذشته‌اش باز گردد. کرمی برای رسیدن به موفقیت همیشه جنگیده و با غیرت مبارزه کرده است و بودنش در تیم ملی بسیار تاثیر گذار است.

رجلی در مورد میزان آسیب دیدگی‌اش گفت: در مبارزه اول مسابقات انتخابی حریفم را با 12 امتیاز فاصله شکست دادم، اما در مبارزه دوم در عین بدشانسی از همان ناحیه مصدومیت قبلی‌ام، آسیب دیدم و اکنون چیزی در مورد میزان مصدومیت نمی‌توانم بگویم. امروز MRI می‌گیرم و فردا (دوشنبه) به پزشکم نشان خواهم داد.

وی در پایان گفت: اولین مدال طلای رسمی مسابقات بین‌المللی در بزرگسالان را در زمان حضور کریمی در تیم ملی گرفتم و خیلی دوست داشتم که دوباره بتوانم خودم را ثابت کنم و در مسابقات جهانی افتخارآفرین باشم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها