احتمال بازگشت رحمتی وجود دارد

نبی: داوری را به اردوی تیم ملی می آوریم

سرپرست تیم ملی فوتبال ، ˈ دانیل داوریˈ را ˈبازیکنی خوب و آینده دارˈ توصیف کرد و گفت: به طور حتم برای بازی مقابل کویت او را به اردوی تیم ملی می آوریم.
کد خبر: ۵۳۷۵۳۰
نبی: داوری را به اردوی تیم ملی می آوریم

ایرنا- سرپرست تیم ملی فوتبال ، ˈ دانیل داوریˈ را ˈبازیکنی خوب و آینده دارˈ توصیف کرد و گفت: به طور حتم برای بازی مقابل کویت او را به اردوی تیم ملی می آوریم.
ˈ محمد مهدی نبیˈ روز یکشنبه در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال در جمع خبرنگاران افزود: باشگاه ها بر اساس قوانین فیفا تا حدی می توانند از حضور بازیکنان خود در تیم های ملی جلوگیری کنند ولی ما در هر صورت دانیل داوری را برای بازی با کویت به اردوی تیم ملی می آوریم. نبی درباره دعوت نشدن رحمتی هم گفت: رحمتی و برخی بازیکنان دیگر که به این اردو دعوت نشده اند نامشان برای مسابقات جام جهانی و جام ملت ها داده شده و احتمال بازگشتشان هست.

سرپرست تیم ملی فوتبال خاطرنشان کرد: کفاشیان در مورد رحمتی صحبتی با کی روش داشته ولی مطمئنا او به این اردو دعوت نمی شود و به بازی لبنان نمی رسد. احتمال دارد برای بازی های آینده دعوت شود.

وی تاکید کرد: بهتر بود رحمتی اگر مشکلی داشت پیش از آن که سرگشاده و رسانه ای شود آن را با کی روش مطرح می کرد.آنچه مسلم است بازیکنانی مثل رحمتی هر موقع آماده باشند و کادر فنی حضور آنها را ضروری بداند دعوت خواهند شد.

نبی در ارزیابی وضعیت تیم های ایران و لبنان گفت: لبنان از نظر برخی ها تیم خوبی است اما در حد و اندازه ایران نیست. ما حتما سه امتیاز بازی را کسب می کنیم.ضمن آنکه لژیونر ها یعنی دژاگه ، هوتن نژاد و شجاعی هم امشب به تیم ملحق می شوند.

سرپرست تیم ملی فوتبال فضای این تیم را ˈ بسیار خوب و صمیمی ˈ توصیف کرد.

نبی در پاسخ به این سوال که کی روش به سرپرستی تیم اعتقاد ندارد، گفت: کی روش با تیم های حرفه ای کار کرده و می داند که هر تیمی باید سرپرست داشته باشد. تاکید او بر داشتن تعامل خوب کادر فنی با بازیکنان و سرپرست است.

وی در مورد بازی های لیگ و تمرین های تیم ملی هم گفت: ما خلاصه ای از برنامه های سازمان لیگ را به باشگاه ها ارسال کردیم و قرار است تا امروز آنها پیشنهادهای خود را به ما بدهند تا جمع بندی نهایی در سازمان لیگ صورت گیرد.

بازی های لیگ بعد از بازی با لبنان مجددا آغاز می شود و تا 27 اسفند ادامه خواهد داشت. 28 اسفند اردوی تیم ملی دوباره شکل خواهد گرفت که تا هفتم فروردین ادامه دارد.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها