پس از عدم صدور روادید برای دوچرخه‌سواران ایرانی

خالقی: هندی ها بهانه می گیرند

دومین مرحله از اردوی تیم ملی دوچرخه سواری کشورمان در بخش آقایان، به منظور حضور در مسابقات قهرمانی آسیا 2013 هندوستان، با حضور 14 رکابزن آغاز شد.
کد خبر: ۵۳۷۵۱۲
راهیابی 14 رکابزن به مرحله دوم اردوی تیم ملی


جام جم- دومین مرحله از اردوی تیم ملی دوچرخه سواری کشورمان در بخش آقایان، به منظور حضور در مسابقات قهرمانی آسیا 2013 هندوستان، با حضور 14 رکابزن آغاز شد.
جام جم- دومین مرحله از اردوی تیم ملی دوچرخه سواری کشورمان در بخش آقایان و در مواد استقامت و نیمه استقامت از امروز شنبه چهاردهم بهمن در پیست دوچرخه سواری مجموعه ورزشی آزادی آغاز شد.
مرحله نخست اردوی تیم ملی از 20 دی ماه با حضور 27 دوچرخه سوار در پیست دوچرخه سواری مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد که در پایان، 14 رکابزن جواز حضور در مرحله دوم اردو را به دست آوردند.
براین اساس( مهدی سهرابی، حسین ناطقی، حسین عسگری، حسین علیزاده، محمد رجبلو، علیرضا حقی، بهنام خلیلی خسروشاهی، حامد جنت، احمد قمری، حامد عبادی، موسی مصطفویی، امیر کلاهدوز، علی خادمی و آروین معظمی گودرزی) در این مرحله از اردو زیر نظر محمود وفایی مربی نیمه استقامت و حسن آریانفرد مربی استقامت تمرینات خود را پیگیری می کنند.
سی و سومین دوره مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی آسیا در رده سنی بزرگسالان و بیستمین دوره رقابتهای جوانان، از 17 الی 27 اسفند ماه سال جاری در بخش های (بانوان، آقایان و زیر 23 سال مردان) و در مواد پیست و جاده و در سطح یک اتحادیه بین المللی دوچرخه سواری (UCI)، به میزبانی کشور هندوستان و در شهر "دهلی نو" برگزار می شود.
در این دوره از رقابتها، رکابزنان از تاریخ هفدهم الی بیست و یکم اسفند ماه در مواد پیست و از تاریخ 23 الی 27 در مواد جاده با یکدیگر به رقابت می پردازند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها