حمایت تمام قد قهرمان جهان از کرمی

اشک یوسف

مسابقات انتخابی تیم ملی تکواندو مردان در اوزان فرد برگزار شد که شکست یوسف کرمی از شگفتی‌های این رقابت‌ها بود. اما قهرمان تکواندوی جهان از کاپیتان تیم ملی تمام قد دفاع کرد و از نوع برخوردها با او ناراحت است.
کد خبر: ۵۳۷۵۰۷
اشک یوسف


ایسنا- مسابقات انتخابی تیم ملی تکواندو مردان در اوزان فرد برگزار شد که شکست یوسف کرمی از شگفتی‌های این رقابت‌ها بود. اما قهرمان تکواندوی جهان از کاپیتان تیم ملی تمام قد دفاع کرد و از نوع برخوردها با او ناراحت است.
علیرضا نصر آزادانی اظهار کرد: از جوی که در سالن مسابقه بعد از شکست یوسف کرمی به وجود آمد بسیار ناراحت شدم. کاپیتان تیم ملی بیش از 10 سال برای این کشور افتخارآفرینی کرد و پرچم ایران را در مسابقات مختلف به اهتزاز در آورد، اما متاسفانه مسئولان برگزاری مسابقات روز گذشته هنگام بازی جو سنگینی را علیه او ایجاد کردند.
وی افزود: مسابقات انتخابی روی سه شیاپچانگ برگزار می‌شد که هنگام مبارزه یوسف کرمی، مبارزات دو شیاپچانگ دیگر را تعطیل کردند و همه توجه‌شان به مبارزه او معطوف شد. از این جو سنگینی که علیه او ایجاد کردند هم اگر بگذریم چیزی که بیشتر من را ناراحت کرد این بود که متاسفانه برخی افراد بعد از شکست کاپیتان تیم ملی خوشحال شدند و گویی افتخارات او را ندیدند.
قهرمان تکواندوی آسیا با تاکید بر این که این نوع برخورد او را به فکر فرو برد، گفت: بعد از این اتفاقات به این فکر کردم که اکنون با یوسف کرمی که این همه افتخار کسب کرده، این طور برخورد می‌کنند، ممکن است چند سال بعد با من هم چنین کارهایی انجام دهند. این نوع برخورد اصلا خوب نبود و کاری کردند که اشک در چشمان یوسف پر شد.
وی داوری‌های انجام شده در رقابت‌های انتخابی را مناسب ندانست و افزود: داوری مبارزه یوسف کرمی کاملا علیه او بود و خیلی زود به او اخطار می‌دادند. در مورد داوری مبارزات من هم به جرات می گویم که در دو صحنه شش امتیاز من را ندادند و چون کارت اعتراض نداشتم چیزی نمی توانستم بگویم. در مورد بقیه مبارزات هم داوری‌ها مناسب نبود به طوری که داورانی که کنار سالن بودند به همکاران خود گوشزد کردند که در دادن امتیازات دقت کنند و آنها هم در صحنه‌های زیادی امتیازات داده شده را پاک کردند.
قهرمان تکواندوی آسیا یادآور شد: مسابقات انتخابی در سطح خوبی برگزار شد و همه حریفان خوب بودند. پنج مبارزه انجام دادم که خیلی سنگین بود. این اولین بار بود که مسابقات انتخابی به این شکل و در یک مرحله با حضور همه مدعیان برگزار می‌شد که نظر کادر فنی بود و من تابع آنها هستم.
نصر آزادانی با تاکید بر این که در این رقابت‌های انتخابی فشار روی ملی‌پوشان خیلی زیاد بود، گفت: نفرات جوان و جدید برای این که خود را ثابت کنند خیلی با انگیزه و جسورانه مبارزه می‌کردند و ملی‌پوشان هم برای حفظ موقعیت و جایگاه خود باید خوب ظاهر می‌شدند که همه این مسایل باعث شد مبارزات خوبی را شاهد باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها