تلاش های نیروی زمینی برای فرار از قعر جدول؛

ثبت یک تساوی در هفته شانزدهم لیگ برتر هندبال

انتخاب بازیکن برعهده خودم بود

پانیچ: مشکل بانوان ایرانی تکنیک است

سرمربی صربستانی تیم ملی هندبال بانوان ایران گفت: مشکل بانوان ایرانی تکنیک است که باید از همان دوران کودکی حل شود.
کد خبر: ۵۳۷۴۹۹
پانیچ: مشکل بانوان ایرانی تکنیک است

فارس/سرمربی صربستانی تیم ملی هندبال بانوان ایران گفت: مشکل بانوان ایرانی تکنیک است که باید از همان دوران کودکی حل شود.
سانیا پانیچ درباره بازگشتش به ایران و اینکه مشکلی از نظر قرارداد با فدراسیون ندارد، گفت: اگر مشکلی داشته باشم برمی‌گردم اما همه چیز خوب است. من به نوری اعتماد دارم و او به من گفت یک سال بیشتر در ایران بمانم همه چیز حل خواهد شد.
وی درباره برنامه‌های تیم ملی اظهار داشت: این سؤال را باید از مسئولان فدراسیون بپرسید اما همه چیز به پول بستگی دارد. سفر به شهرهای مختلف و برگزاری کلاس‌های آموزشی و مربیگری و دیدن بازی‌های لیگ از برنامه‌هایم هست. منتظرم از تیم نوجوانان به اردوی تیم ملی دعوت کنند البته هنوز معلوم نیست قرار است با تیم نوجوانان کار کنم یا جوانان.
سرمربی صربستانی تیم ملی هندبال بانوان ایران با بیان اینکه از ملی‌پوشان در مسابقات قهرمانی آسیا راضی بوده است،تصریح کرد: بانوان ایرانی بهترین بازی‌ها را ارائه کردند. به یاد داشته باشید آنها در آخرین مسابقه در بین 8 تیم هشتم شدند اما اکنون از بین 12 تیم در جایگاه نهم قرار گرفتند.
وی در پاسخ به این سؤال که پیروزی ایران مقابل تیم کویت و اندونزی بود، که به نظر می رسید بسیار ضعیف در مسابقات آسیایی ظاهر شدند، اظهار داشت: ما در گروه سختی قرار داشتیم مطمئن باشید اگر در گروه دیگری قرار می‌گرفتیم حتما صعود می‌کردیم. سطح بازی هند مانند ایران است و ازبکستان کمی بهتر از ایران بازی می‌کند که در گروه مقابل قرار داشت. در بازی با تایوان هم باید بگویم می‌توانستیم این مسابقه را ببریم اما آنها ضد حمله خوبی داشتند. بازیکنان ایرانی تکنیک‌های حمله را فراموش کرده و تکنیک‌های شخصی‌شان بسیار بد بود اما در کل باید بگویم پیشرفت داشتند. من در کلاس‌های مربیان می‌گویم که مشکل بانوان ایرانی تکنیک است که باید از کودکی روی این مسئله کار کنیم. آنها باید زیاد کار کنند و من مطمئنم در مسابقات آینده می‌توانیم دو یا سه پله صعود داشته باشیم.
پانیچ در پاسخ به این سوال که برخی‌ها درباره بازیکنان ملی‌پوش معترض بودند، گفت: هیچ کس در انتخاب بازیکن در کار من دخالت نمی‌کرد من هر بازیکنی که از تیم ملی خط زدم در جمع دلایلم را بازگو کردم چرا که اگر نتیجه بدی می‌گرفتم من جوابگو بودم.
سرمربی تیم ملی هندبال ایران درباره قراردادش با ایران و اینکه آیا پیشنهاد دیگری از کشورهای دیگری دارید، خاطرنشان کرد: چند پیشنهاد دارم اما باید منتظر بمانم تا قراردادم در ایران تمام شود و بعد تصمیم بگیرم با کدام کشور همکاری کنم. من دوست دارم در ایران بمانم اما باید همه چیز را بسنجم و تصمیم بگیرم کدام پیشنهاد خوب است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها