شهنازی کاندیدای نایب رئیسی فدراسیون جهانی ؛

یک کرسی بزرگ جهانی در انتظار پینگ پنگ ایران

برتر ین های جوانان کشور

10پینگ پنگ باز مشخص شدند

مسابقات پینگ پنگ قهرمانی جوانان کشور و رده بندی دسته برتر جوانان در ساری، عصرجمعه با مشخص شدن 10 پینگ پنگ باز دسته برتر پایان یافت.
کد خبر: ۵۳۷۱۸۲
10پینگ پنگ باز مشخص شدند


مسابقات پینگ پنگ قهرمانی جوانان کشور و رده بندی دسته برتر جوانان در ساری، عصرجمعه با مشخص شدن 10 پینگ پنگ باز دسته برتر پایان یافت.
در این رقابتها که عصرجمعه در سالن ورزشی سید رسول حسینی ساری برگزار شد، 110پینگ پنگ باز از 18 استان کشور باهم رقابت کردند، و در نهایت 10 پینگ پنگ باز به دسته برتر جوانان کشور صعود کردند.
در پایان این رقابتها ˈ متین لطف اله نسبی ˈ از کردستان با 28 امتیاز قهرمان شد و ˈ آرمان حاجی ˈ از تهران با همین امتیاز در رده دوم قرار گرفت.
ˈ نعیم نوبختˈ پینگ پنگ باز مازندرانی با کسب 27 امتیاز در رده سوم ایستاد و ˈ سروش امیرنیاˈ از خوزستان با کسب 27 امتیاز و باخت مستقیم برابر نوبخت به مقام چهارمی دست یافت.
در رده بندی کامل این رقابتها، ˈ حامد باشت باویˈ از خوزستان با 25 امتیاز، ˈ سیدسجادحسینیˈ از اصفهان با 24 امتیاز ، ˈ امیرحسین صدیقˈ از تهران با 23 امتیاز ، ˈ امیرحسین رهگذرˈ از البرز با 23 امتیاز، ˈ علیرضا بیگدلیˈ از قزوین با 22 امتیاز و ˈ عماد حسینیˈ از تهران با 21 امتیاز در رده های پنجم تا دهم این مسابقات قرار گرفتند.
رییس هیات پینگ پنگ مازندران در این زمینه به خبرنگار ایرنا گفت: از سوی کمیته فنی این مسابقات چهار نفر برتر به همراه تیم ملی پینگ پنگ جوانان ایران به مسابقات بین المللی کشور عراق که اسفندماه در شهر اربیل برگزارمی شود، اعزام خواهند شد.
ˈعباس زعفریˈ افزود: مسابقات پینگ پنگ قهرمانی جوانان کشور و رده بندی دسته برتر جوانان با حضور 110 پینگ پنگ باز از 18 استان کشور سه روز در ساری برگزار شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها