لغو مسابقه لیگ برتر پینگ پنگ

کمیته استیناف آخرین شانس نوروزی

این دیدار پس از مشخص شدن نتیجه‌ کمیته‌ استیناف افشین نوروزی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۳۷۱۵۸
کمیته استیناف آخرین شانس نوروزی

دیدار تیم‌های پینگ‌پنگ دانشگاه آزاد و علیصدر همدان تا زمان برگزاری کمیته‌ استیناف افشین نوروزی به تعویق افتاد.

 ایسنا / در ادامه مسابقات هفته‌ اول از دور برگشت لیگ برتر پینگ‌پنگ، قرار بود امروز (شنبه 14 بهمن) تیم‌های دانشگاه آزاد و علیصدر همدان مقابل هم قرار بگیرند، اما با توجه به این که افشین نوروزی در ترکیب دانشگاه آزاد قرار دارد و هنوز وضعیت او برای ادامه حضورش در عرصه ورزش مشخص نیست، بازی امروز لغو شد.

 بر اساس تصمیم گیری کمیته‌ مسابقات، این دیدار پس از مشخص شدن نتیجه‌ کمیته‌ استیناف افشین نوروزی برگزار می‌شود. این در شرایطی است که هنوز زمان برگزاری کمیته‌ استیناف از سوی فدراسیون پینگ‌پنگ اعلام نشده است.

 در سایر مسابقات این هفته‌، پتروشیمی نوری با نتیجه‌ پنج بر چهار نفت سپاهان را از پیش‌رو برداشت و پتروشیمی بندر امام (ره) با نتیجه‌ پنج بر سه بازی خود را مقابل باشگاه دی واگذار کرد.

 در جدول رده‌بندی این رقابت‌ها در حال حاضر باشگاه دی با 12 امتیاز صدرنشین است، پتروشیمی بندر امام (ره) با 10 امتیاز در رتبه دوم قرار دارد، پتروشیمی نوری با 9 امتیاز در رده سوم جای گرفته و دانشگاه آزاد با یک بازی کمتر و هشت امتیاز چهارم است.

 همچنین نفت سپاهان هفت امتیازی است و در جایگاه پنجم قرار دارد و علیصدر همدان هم با یک بازی کمتر و پنج امتیاز قعرنشین جدول است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها