فدراسیون به دنبال جذب سرمربی اسپانیایی ثامن الحجج؛

رافائل جدی ترین گزینه سرمربیگری تیم ملی هندبال

هفته دهم لیگ برتر واترپلو با شکست مدعیان پیگیری شد تا تکلیف قهرمانی به هفته آخر کشیده شود.
کد خبر: ۵۳۷۱۴۶
تکلیف قهرمانی به هفته پایانی کشید

به نقل از سایت فدراسیون شنا، هفته دهم لیگ برتر واترپلو با برگزاری سه دیدار در شهرهای گچساران، امیدیه و انزلی پیگیری شد و در گچساران تیم نفت و گاز این شهر مقابل آزادی اهواز به پیروزی 18 بر 11 دست یافت و جایگاه چهارمی خود را تثبیت کرد. تیم آزادی اهواز هم با پذیرفتن نخستین شکست دور برگشت با 12 امتیاز همچنان در رده سوم جدول باقی ماند.
در امیدیه تیم نفت و گاز امیدیه شگفتی ساز شد و نخستین شکست فصل را به فولاد ماهان سپاهان صدر نشین تحمیل کرد. در این دیدار تیم امیدیه در دیداری نزدیک و پایاپای مقابل صدر نشین لیگ به برتری 15 بر 13 دست یافت تا به رکورد شکست ناپذیری فولاد پایان دهد. تیم فولاد با این شکست 18 امتیازی باقی ماند و نفت امیدیه با 16 امتیاز نایب قهرمانی خود را در فصل جاری تثبیت کرد. با شکست فولاد در هفته دهم تکلیف قهرمانی لیگ بیست و دوم به هفته پایانی کشید.
در سومین و آخرین دیدار هفته دهم تیم کوثر گیلان در یک دیدار یک طرفه و کاملا برتر موفق شد با نتیجه 13 بر 3 تیم شهید شهبازی زنجان را شکست بدهد. نماینده گیلان با این برد 6 امتیازی شد و در جایگاه پنجم جدول قرار گرفت و شهید شهبازی زنجان نیز با 2 امتیاز همچنان در قعر جدول ایستاد.
در پایان هفته دهم لیگ برتر واترپلو تیم فولاد ماهان سپاهان با 18 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و تیم های نفت امیدیه و آزادی اهواز به ترتیب با 16 و 12 امتیاز در رده های دوم و سوم جدول جای دارند.
بیست و دومین دوره مسابقات لیگ برتر واترپلئو هفته آینده با برگزاری دیدارهای هفته یازدهم به پایان خواهد رسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها