گهر - صبا پیش‌زمینه‌ای برای آسیا

پیکان - داماش ؛ فرار از بحران

فوتبال باشگاهی ایران درحالی فردا یکشنبه با انجام یک دیدار معوقه از هفته بیستم و نخستین مسابقه از هفته بیست و پنجم پیگیری می‌شود که این روزها توجه فوتبالدوستان بیشتر به بازی چهارشنبه تیم ملی ایران با لبنان معطوف است.
کد خبر: ۵۳۷۱۴۳
پیکان - داماش ؛ فرار از بحران

به گزارش مهر، رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور فردا با انجام دو دیدار متفاوت پیگیری می‌شود. در یکی از دیدارها تیم‌های پیکان و داماش گیلان برگزار کننده دیدار معوقه‌ای از هفته بیستم لیگ برتر هستند. در دیگر دیدار، گهر دورود در خانه میزبان صبای قم است، مسابقه‌ای که آغاز بخش دیدارهای هفته بیست و پنجم لیگ برتر محسوب می‌شود. در زیر نگاهی گذرا به این بازی‌ها خواهیم داشت:

پیکان تهران ـ داماش گیلان
یکی از سه مسابقه‌ای که به خاطر آلودگی هوای تهران لغو شد، بازی پیکان با داماش بود. اگر این بازی در زمان مقرر برگزار می‌شد و تیم پیکان می‌توانست با امتیاز مسابقه را به پایان برساند، امروز شرایط بهتری داشت و شاید همچنان عبدالله ویسی را بالای سر تیم خود می‌دید.

اما امروز شرایط این بازی بسیار حساس شده و هر دو تیم باید برای فرار از بحران پیروز شوند. پیکان 6 شکست متوالی داشته و به رده شانزدهم لیگ سقوط کرده است. فیروز کریمی که به تازگی سرمربی پیکان شده، می‌داند در صورت پیروزی برابر داماش شانس فرارش از جمع فانوس به دستان افزایش پیدا می‌کند. اما داماش هم که با استعفای عابدینی و سه شکست متوالی در لیگ خصوصا دربی گیلان، شرایط خوبی ندارد، در صورت ناکامی در این بازی به قعرجدول نزدیک می‌شود. البته خیلی‌ها این شکست را پایان همکاری داماش با درخشان می‌دانند، هرچند پیروزی در این بازی داماش را به مسابقات باز می‌گرداند.

گهر دورود ـ صبای قم
برگزاری زودهنگام دیدار گهر دورود با صبای قم به خاطر بازی حساس هفته آینده صبا با الشباب امارات در مرحله پلی‌‍آف لیگ قهرمانان آسیا است. موفقیت در این بازی برای صبایی‌ها بسیار اهمیت دارد زیرا هم بازی تدارکاتی خوبی را پیش از این بازی مهم انجام داده و هم با پیروزی در این بازی و صعود به رده ششم، با روحیه‌ بهتری به مصاف الشباب می‌رود، مسابقه‌ای که آسیایی شدن صبا را قطعی و سهمیه ایران در آسیا را به چهار تیم افزایش خواهد داد.

اما گهری‌ها هم که در نیم فصل دوم عملکرد بهتری داشته‌اند، در خانه دردسر ساز هستند. آنها هم به 3 امتیاز این بازی برای فرار از قعر نیاز دارند زیرا هر نتیجه‌ای غیر از پیروزی، سودی برایشان ندارد. شاگردان مایلی‌کهن همچنین برای جبران شکست سنگین در بازی خانگی گذشته، به فکر کسب یک نتیجه قابل قبول برابر هواداران خود هستند.

برنامه دیدار معوقه از هفته بیستم لیگ و برنامه کامل مسابقات هفته بیست و پنجم از رقابت‌های لیگ برتر به شرح زیر است:
معوقه از هفته بیستم:
یکشنبه - 15/11/91

*
پیکان تهران ـ داماش گیلان، ساعت 15:30، ورزشگاه تختی تهران

هفته بیست و پنجم:
یکشنبه - 15/11/91

* گهردورود ـ صبای قم، ساعت 15، ورزشگاه ورزشگاه تختی دورود

جمعه - 20/11/91
* تراکتورسازی تبریز ـ ملوان بندرانزلی، ساعت 15:30، ورزشگاه یادگار امام تبریز
* فولاد خوزستان ـ ذوب‌آهن اصفهان، ساعت 15:30، ورزشگاه تختی اهواز
* سپاهان اصفهان ـ صنعت نفت آبادان، ساعت 15:30، ورزشگاه فولادشهر اصفهان
* استقلال تهران ـ راه‌آهن تهران، ساعت 17، ورزشگاه آزادی تهران

شنبه - 21/11/91
* داماش گیلان ـ فجرسپاسی شیراز، ساعت 15:30، ورزشگاه عضدی رشت
* آلومینیوم هرمزگان ـ پیکان تهران، ساعت 15:30، ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس
* سایپا البرز ـ مس کرمان، ساعت 15:30، ورزشگاه انقلاب کرج
* نفت تهران ـ پرسپولیس، ساعت 17، ورزشگاه آزادی 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها