انتقال من و "رودی‌گی" به صورت پکیج بود

حدادی : بلاتکلیفی در ممفیس اذیتم می کرد

من تمام تلاشم را می‌کردم تا بازی کنم. همیشه آماده بودم تا به زمین بروم، اما نمی‌دانم چرا مربی ممفیس به من بازی نمی‌داد، حالا با حامد حدادی مشکلی داشته یا نه، نمی‌دانم. اما تاکید می‌کنم بسکتبال بازی سلیقه‌ای است و هر مربی با توجه به برنامه‌های که دارد از بازیکنانش استفاده می‌کند.
کد خبر: ۵۳۷۱۳۵
حدادی : بلاتکلیفی در ممفیس اذیتم می کرد

سنتر ایرانی تیم بسکتبال تورنتو آماده است تا با تمام توان برای تیم جدیدش بازی کند.

 حامد حدادی در گفت‌وگو با ایسنا درباره انتقالش به تیم تورنتو رپترز، اظهار کرد: با توجه به شرایطی که در ممفیس برایم ایجاد شده بود، خودم تصمیم داشتم که تیمم را عوض کنم. با توافق هایی که سه باشگاه انجام دادند این اتفاق افتاد و با تصمیم باشگاهم نیز به تورنتو آمدم. ممفیس، تورنتو و دیترویت به صورت پکیچ چند بازیکن خود را با یکدیگر عوض کردند که من و رودی‌ گی به تورنتو آمدیم. قراردادم همانند ممفیس و برای یک فصل است. این پکیج حالتی تجارتی و سودآور داشته است.

 بهترین سنتر آسیا در پاسخ به این سوال که از تصمیم کنونی‌ات راضی هستی یا نه؟ بیان کرد: خود شما از شرایط من در ممفیس خبر داشتید. من در این تیم با تمام توانم کار می‌کردم. مربی اختصاصی داشتم و جدا از تمرینات تیم به صورت انفرادی سعی می‌کردم آماده‌تر شوم، اما در این میان وضعیتم مشخص نبود. حالتی بلاتکلیف داشتم که اذیتم می‌کرد. هر بازی که فکر می‌کردم می‌توانم بازی کنم، نیمکت نشین بودم به همین دلیل کمی فشار روی من بود، اما شک نداشتم که هر لحظه از تمام توانم برای تیم می‌گذاشتم.

 لژیونر بسکتبال ایران افزود: من تمام تلاشم را می‌کردم تا بازی کنم. همیشه آماده بودم تا به زمین بروم، اما نمی‌دانم چرا مربی ممفیس به من بازی نمی‌داد، حالا با حامد حدادی مشکلی داشته یا نه، نمی‌دانم. اما تاکید می‌کنم بسکتبال بازی سلیقه‌ای است و هر مربی با توجه به برنامه‌های که دارد از بازیکنانش استفاده می‌کند.

 سنتر ایرانی تیم بسکتبال تورنتو با بیان این مطلب که در تیم جدیدم نیز با تمام توان تمرین می‌کنم تا بتوانم موثر باشم، به ایسنا گفت: در تورنتو یک بازیکن هم پست دارم که قدرتمند است که باید سعی کنم تا بتوانم از مربی فرصت خوبی برای بازی بگیرم و خودم را نشان دهم. در ممفیس نیز این شرایط وجود داشت و من تلاش می‌کردم تا در زمین عملکرد قابل قبولی داشته باشم.

 حدادی در پاسخ به این سوال که با توجه به تغییر تیمت و حضور در کانادا از نظر ویزا مشکلی نخواهی داشت؟ بیان کرد: یکی از مساله این روزهای من ویزاست، با توجه به این که در آمریکا ویزای کار می‌گرفتم، حالا این شرایط وجود ندارد و باید به کشور دیگری بروم، اما در حال پیگیری هستم تا این مشکل نیز حل شود و بتوانم بازی کنم.

 حدادی در پاسخ به این سوال که با توجه به تیم جدیدت اگر دوباره فرصتی برای انتخاب تیم داشته باشی، کدام باشگاه را برای بازی انتخاب می‌کنی به ایسنا گفت: اگر دوباره بخواهم یک تیم را انتخاب کنم، آن ممفیس خواهد بود. من ممفیس را خیلی دوست دارم. مردم این شهر و تماشاگران ممفیس همیشه از من حمایت می‌کردند و حتی در این چند روز پیغام‌های زیادی به من رسید که "ای کاش ممفیس را رها نمی‌کردی". اما در هر حال این تجارت است و بازیکنان به تیم‌های دیگر می‌پیوندند. امیدوارم تماشاگران تورنتو نیز از من حمایت کنند و تنهایم نگذارند تا بتوانم با تمام توان برای این تیم بازی کنم.

 حدادی افزود: امیدوارم در این تیم موثر باشم. با تمام توان تمرین خواهم کرد و در کنار تورنتو هستم و در هر لحظه آماده‌ام تا برای باشگاه جدیدم بازی کنم.

 ملی‌پوش بسکتبال ایران در پاسخ به این سوال که چه شماره‌ای برای خود انتخاب کرده‌ای؟ به ایسنا گفت: من همیشه شماره «15» پوشیده‌ام ، اما هم اکنون این پیراهن برای هم تیمی‌ ام است. بین «51» و «98» می‌خواهم یکی را انتخاب کنم، اما هنوز مشخص نیست.

 حدادی درباره رقابت‌های غرب‌آسیا در تهران نیز گفت: پس از مدت‌ها ایران میزبان شده اما به این دلیل که امکانات نداریم باید میزبان غرب‌آسیا باشیم. امیدوارم مسوولان بسکتبال را دست تنها نگذارند. آقای مشحون هم اکنون تنها است و به تنهایی کار می کند. باید به او کمک کنند تا امکانات بسکتبال ایران خوب شود و میزبانی های خوبی بگیریم. در هر حال امیدوارم بچه‌ها در این مسابقات عملکرد خوبی داشته باشند تا هموطنانمان که پس از مدت ها از نزدیک تیم ملی خود را می بینند خوشحال شوند.

 تورنتو رپتورز در جریان دور دوم نقل و انتقالات سال ۲۰۱۳، "حامد حدادی"، سنتر و "رودی گی"، مهاجم ممفیس را به جای "خوزه کالدرون" و "اد دیویدز" به خدمت گرفته اند. در جریان این انتقال که بین ممفیس گریزلیز، تورنتو رپتورز و دیترویت پیستونز انجام شد، "اد دیویس"، "خوزه کالدرون" و "پیک" نیز به ممفیس پیوستند. تیم ممفیس نیز "خوزه کالدرون" را به دیترویت پیستونز خواهد داد تا "تیشان پرینس" و "آستین دی" را به خدمت بگیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها