پس از معرفی سرمربی تیم ملی کاراته؛

ویشگاهی: گفتند یا‌ آنالیزور شوم یا مربی تیم ملی!

نایب قهرمان کاراته جهان معتقد است سوپر لیگ امسال که با قهرمانی تیم دانشگاه آزاد به پایان رسید بهترین دوره لیگی بود که تا به حال برگزار شده بود.
کد خبر: ۵۳۶۹۴۵
نایب قهرمان کاراته جهان: لیگ امسال بهترین دوره بود

ایسنا/ نایب قهرمان کاراته جهان معتقد است سوپر لیگ امسال که با قهرمانی تیم دانشگاه آزاد به پایان رسید بهترین دوره لیگی بود که تا به حال برگزار شده بود.

سعید احمدی اظهار کرد: امسال برای دومین سال پیاپی با تیم دانشگاه آزاد قرارداد داشتم و توانستم از 7 مبارزه که برای این تیم انجام داد 3 پیروزی، 3 تساوی و یک شکست به دست آوردم. رقابتهای امسال سوپر لیگ بهترین دوره لیگی بود که تابحال برگزار شده بود چون که تیم من (دانشگاه آزاد) قهرمان شد و تا روز آخر تیم قهرمان اصلا مشخص نبود.

وی در مورد دلایل این گفته‌های خود افزود: در لیگهای سالهای قبل در آغاز دور برگشت تیم قهرمان مشخص بود اما امسال رقابتها آنقدر نزدیک و حساس بود که تا روز آخر سه تیم برای قهرمانی می‌جنگیدند و این نشان می‌دهد که لیگ بهتر شده بود. رقابتهای امسال در سطح بسیار خوب و رضایت بخش انجام شد.

نایب قهرمان کاراته جهان در مورد قیاس سوپرلیگ امسال با ادوار گذشته لیگ گفت: در این دوره از رقابتها تمام تیمها با انگیزه بالایی برای قهرمان شدن آمده بودند و این انگیزه آنها وقتی در کنار پخش شدن ملی پوشان در تمام تیمها قرار گرفت، ثابت کرد که چقدر مسابقات نزدیک برگزار شد و هیچ کس از قبل برنده نبود. امسال غیر از آن که در کومیته همه مبارزات در سطح خوبی برگزار شد در بخش کاتا هم رقابتها بسیار خوب بود.

ملی پوش کاراته ایران در مورد داوری‌های سوپر لیگ امسال یادآور شد: من در این سالها نسبت به داوری اعتراضی نکرده‌ام. معتقدم همانطور که یک کاراته کار هنگام مبارزه ممکن است اشتباه کند یک داور هم ممکن است اشتباه کند، پس نباید زیاد ایراد گرفت. البته جا دارد که داوران ما با حضور در کلاسهای مختلف علم خود را به روز کنند، هرچند به طور کلی عملکرد آنها رضایت بخش بود و مشکلی وجود نداشت.

احمدی با اشاره به اینکه از ناحیه مچ پا مصدوم است گفت: در یکسال گذشته به خاطر حضور مداوم در اردوهای تیم ملی و سوپرلیگ فرصت کافی برای ریکاوری و استراحت را نداشتم و از ناحیه مچ پا آسیب دیده‌ام. پزشک دستور داده که خوب استراحت کنم و اکنون هم کارهای درمانی و فیزیوتراپی لازم را انجام می‌دهد تا برای حضور در اردوهای بعدی تیم ملی کاملا آماده باشم.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها