از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال؛

پیکان، داماش و ملوان جریمه شدند

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود را در مورد دیدار صبای قم و پرسپولیس تهران صادر کرد.
کد خبر: ۵۳۶۷۰۹
جریمه نقدی صبا و اعلام رای انضباطی تیم‌های بانوان

به نقل از سایت فدراسیون؛ دیدار دو تیم پرسپولیس تهران و صبای قم از سری رقابتهای لیگ برتر 24 دی در قم برگزار شد که یحیی گل محمدی-سرمربی تیم پرسپولیس در جلسه مطبوعاتی قبل از مسابقه شرکت نکرد و دلیل آن را رفتار نامناسب تماشاگران صبای قم اعلام کرد. همچنین از سوی تماشاگران تیم صبای قم در قبل و حین بازی تخلفاتی صورت گرفت. بر همین اساس تیم صبای قم به دلیل تخلفات تماشاگرانش به پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. ضمن اینکه این تیم به دلیل تاخیر دو دقیقه ای در هنگام ورود به زمین، به پرداخت 6 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

همچنین کمیته انضباطی به گل محمدی-سرمربی تیم پرسپولیس تهران تذکر داد که در صورت عدم رعایت قوانین و مقررات، تصمیمات لازم از سوی کمیته انضباطی گرفته می شود.

*جریمه نقدی برای استقلال

کمیته انضباطی رای های خود را در خصوص تیم های لیگ برتری بانوان اعلام کرد.

دیدار دو تیم استقلال تهران و مس کرمان از سری رقابتهای لیگ برتر در تهران برگزار شد که به دلیل عدم رعایت مقررات تیم استقلال، وقفه 7 دقیقه ای در روند برگزاری مسابقه ایجاد شد که کمیته انضباطی طبق بند یک و 11 ماده 22 آئین نامه انضباطی باشگاه استقلال تهران را مجموعا به پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

جریمه نقدی برای تیم مس پارس (اردیبهشت سازه)

دیدار دوتیم ملی حفاری ایران و مس پارس(اردیبهشت سازه) از سری رقابتهای لیگ برتر فوتسال در اهواز برگزار شد که به دلیل تاخیر تیم مس پارس، بازی با 45 دقیقه تاخیر آغاز شد. کمیته انضباطی طبق بند یک و 11 ماده 22 آئین نامه انضباطی تیم مس پارس به 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

محرومیت و جریمه نقدی برای بازیکن متین ورامین

دیدار دو تیم کاسپین قزوین و متین ورامین از سری رقابتهای لیگ برتر فوتسال در قزوین برگزار شد که از سوی معصومه محمد گنجی تخلفاتی صورت گرفت. بر همین اساس وی به مدت یک جلسه از همراهی تیم مربوطه و شرکت در مسابقات رسمی محروم و به پرداخت 500 هزار ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها