هفته سوم دور برگشت لیگ برتر والیبال بانوان ؛

روز شکست نصف جهان در تهران

ملی پوش تیم ملی والیبال بانوان :

همین الان هم یکی از بهترین های آسیا هستم

لیگ برتر والیبال بانوان از لحاظ کیفی مورد پذیرش بازیکنان و مربیان است.
کد خبر: ۵۳۶۶۸۳
همین الان هم یکی از بهترین های آسیا هستم

جام جم /رقابتهای لیگ برتر والیبال بانوان با وجود آن که ار لحاظ کمی با افت قابل توجهی نسبت به فصل گذشته مواجه شده  اما حداقل از لحاظ کیفی مورد پذیرش بازیکنان و مربیان لیگ برتری است. توزیع متوازن بازیکنان درجه یک و برتر والیبال بانوان در 6 تیم حاضر در رقابتهای این فصل لیگ برتر والیبال بانوان نقص کمی لیگ را تا حدودی پوشش داده و موجب افزایش کیفیت لیگ نیز شده است. در میان  همه بازیکنان خوب و درجه یکی که به دلیل کاهش تیم های شرکت کننده ومنحل شدن تیم های قبلی شان مجبور به بازی در تیم دیگر و ترک شهر خود شدند اصفهانی ها از بقیه خوش شانس تر بودند . تیم های اصفهانی والیبال بانوان یعنی گیتی پسند و ذوب آهن با وجود همه مشکلات به حیات خود ادامه دادند تا ستاره های  والیبال بانوان نصف جهان در شهرهای دیگر پراکنده نشوند. اصفهان به عنوان مرکز ستاره های والیبال بانوان شناخته می شود که شکوفه صفری ، شبنم علیخانی و مائده برهانی سرآمد این ستاره ها هستند.
نیمه پر لیوان
   با وجود اینکه انتقاد های زیادی نسبت به لیگ کم تیم والیبال بانوان صورت  گرفته است اما شکوفه صفری ، یکی از ملی پوشان مطرح والیبال اصفهان و عضو تیم گیتی پسند ، آن را عاری از هر گونه مزیت نمی داند. وی در این رابطه  به جام جم گفت: هیچ کس از لیگ 6 تیمی راضی نیست ، اسپانسرها در این فصل بسیار کم لطفی کردند و باعث شدند تعداد تیم های شرکت کننده بسیار کم شود  اما به هر حال باید به نیمه پر لیوان هم نگاه کرد. همه بازیکنان خوب در شش تیم حاضر در لیگ جمع شده اند و اصلا نمی توان  پیش بینی کردکه چه اتفاقی می افتد . بر خلاف فصل گذشته هیچ بازی کسل کننده ای وجود ندارد و نتایج هیچ کدام از بازی ها قابل پیش بینی نیست.
غیر منتظره ها
   لیگ از لحاظ کمی افت کرده است اما اتفاقات غیر قابل پیش بینی زیادی می افتد که این اتفاقات حاکی از بالا بودن سطح کیفی لیگ است. صفری با بیان این مطلب افزود: «غیر منتظره ها» در لیگ این فصل زیاد هستند. ذوب آهن تیمی بود که جایی در لیگ این فصل نداشت اما در آخرین لحظه ها بدون اینکه بازیکن خوب و یا تمرینات منظمی داشته باشد گام به لیگ گذاشت اما همین تیم ناآماده تیم گاز را که از مدعیان اصلی قهرمانی است شکست داد. گاز پر از بازیکنان مطرح و ملی پوش است و بردن این تیم بسیار کار هر تیمی نیست اما ذوب آهن مقابل همین گاز مدعی 3 بر صفر به پیروزی رسید . همین اتفاقات غیر قابل پیش بینی است که کم بودن تعداد تیم های شرکت کننده را جبران می کند.
بیرون خط مانده ها
   این ملی پوش اصفهانی اما شرایط نامطلوب به وجود آمده در لیگ را به دلیل تعداد کم تیم ها نمی تواند نادیده بگیرد . وی در  ادامه گفت: فصل گذشته تعداد بازی ها بیشتر  و رقابتها نفس گیر تر بود . تعداد بیشتر بازی ها فرصت زیادی را برای سایر بازیکنان ایجاد می کرد تا بیشتر خودشان را نشان بدهند اما با شرایط به وجود آمده در لیگ این فصل بازیکنان زیادی فرصت حضور در لیگ برتر را از دست دادند. برخی بیر ون خط  ماندند اما برخی که خوش شانس تر بودند به لیگ های پایین تر فرستاده شدند.  عدم حضور بازیکنان با تجربه در لیگ برتر احتمال از بین رفتن سرمایه های والیبال را بیشتر می کند چرا که تعدادی از این بازیکنان یا به میل خود و یا بنا به دلایل دیگری فرصت حضور در لیگ را پیدا نمی کنند.
مدعیان قهرمانی
   این والیبالیست دو تیم  گاز تهران و گیتی پسند اصفهان را مدعیان اصلی قهرمانی می داند . وی با بیان این مطلب گفت: در حال حاضر گیتی پسند اصفهان با حداکثر امتیاز صدر نشین است . ما تا امروز از تمامی دیدارهای خود حداکثر امتیاز را کسب کرده ایم تا با این شرایط مدعی اصلی قهرمانی باشیم.گاز و ذوب اهن دوم و سوم هستند اما دیگر همه می دانند که ما مدعی اصلی قهرمانی هستیم.
استثنا
   شکوفه صفری به عنوان یکی از استثناهای والیبال بانوان شناخته می شود ، موضوعی که حتی خودش هم آن را تایید می کند. این ملی پوش تصریح کرد: 4 سال است که به عنوان اسپکر قدرتی به میدان می روم و کاملا هم موفق بوده ام اما برای اینکه به بازیکن کامل تری تبدیل بشوم هنوز خیلی کار دارم.زمانی  که نوجوان بودم آرزو داشتم به تیم ملی والیبال بانوان تبدیل بشوم اما اکنون دعوت شدن به تیم ملی دیگر برایم ارزشی ندارد و دنبال اهداف بزرگ تری هستم.
در جمع 10 بازیکن برتر آسیا
   اسپکر قدرتی تیم ملی والیبال بانوان یادآور شد: توانایی فنی من به حدی هست که بتوانم به یکی از برترین بازیکنان پست خودم در آسیا تبدیل بشوم . من در والیبال به هر هدفی که می خواستم رسیدم و اکنون نیز تبدیل شدن به بهترین بازیکن آسیا را مدنظر خود قرار داده ام. برای رسیدن به این هدف بزرگ باید پله پله بالا بروم. ابتدا در جمع 10 اسپکر برتر آسیا قرار بگیرم و سپس تلاش کنم تا خودم را به صدر این بازیکنان برسم. اگر اغراق نباشد باید بگویم همین الان هم یکی از بهترین های آسیا هستم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها