پس از معرفی سرمربی تیم ملی کاراته؛

ویشگاهی: گفتند یا‌ آنالیزور شوم یا مربی تیم ملی!

برای قهرمانی برنامه داشتیم

لیگ کاراته در سطح بالایی برگزار شد

این مشکل کل ورزشهای رزمی ایران است. با توجه به پتانسیل بالایی که در این نوع رشته ها داریم احداث یک مجموعه بزرگ ورزشی نیاز است که رزمی کارها ضمن تمرین بتوانند در یک سالن چند منظوره مسابقات خود را برگزار کنند.
کد خبر: ۵۳۶۵۹۹
لیگ کاراته در سطح بالایی برگزار شد

سرمربی تیم کاراته دانشگاه آزاد گفت: رقابت‌های سوپر لیگ در این فصل توازن تیم‌های متعدد در سطح فنی بالایی برگزار شد که بدون شک بهره آن به کل کاراته خواهد رسید.

احمد صافی با بیان مطلب فوق به مهر افزود: تا هفته پایانی سه تیم برای کسب عنوان قهرمانی تلاش می کردند و همین موضوع جذابیت های لیگ را بالا برده بود. ضمن اینکه حضور چهره های شاخص در تیم ها باعث شد تا مسابقات نزدیک و فشرده ای شاهد باشیم.

وی افزود: بعد از چند سال کسب تجربه و عنوان های مختلف امسال موفق شدیم عنوان قهرمانی مجموع و کومیته را از آن خود کنیم و نمایش خوبی در لیگ داشته باشیم که به نوبه خود از مسئولین تیم که حمایت خوبی از ما داشتند، کادر فنی و بازیکنان تشکر می کنم.

سرمربی دانشگاه آزاد نبود سالن را معضل اصلی کاراته دانست و اظهار داشت: این مشکل کل ورزشهای رزمی ایران است. با توجه به پتانسیل بالایی که در این نوع رشته ها داریم احداث یک مجموعه بزرگ ورزشی نیاز است که رزمی کارها ضمن تمرین بتوانند در یک سالن چند منظوره مسابقات خود را برگزار کنند. ژاپن مکانی دارد به نام "توکیو بودوکان" که مهمترین مسابقات خود را برگزار می کند.

صافی در خصوص مشکلات لیگ هم گفت: معتقدم لیگ کاراته از برخی استانداردها به دور است. این وظیفه توام فدراسیون و باشگاه هاست که با همکاری هم لیگی قدرتمند و کم نقص را برگزار کنند. به عنوان مثال چند تیم هستند که ورودیه نداند. با توجه به مشکلات مالی نباید شاهد چنین اموری باشیم.

وی در خصوص دستمزدهای لیگ هم گفت: یک قهرمان کاراته هم باید هزینه های زندگی خود را تامین کند که با این دستمزدها چنین امری امکان پذیر نیست. وقتی کل هزینه های یک تیم کاراته از مبلغ قرارداد یک بازیکن دسته چندم فوتبال کمتر است چگونه می توان توقع داشت قهرمان کاراته با چندین مدال جهانی و آسیایی با 10 تا 15 میلیون در لیگ مبارزات خوبی به نمایش یگذارد.

صافی  در پایان در خصوص برنامه آتی خود گفت: به زودی باید به کره جنوبی بروم. سال آینده مسابقات قهرمانی آسیا و بازیهای شرق آسیا را پیش روداریم و باید برای بازیهای "اینچون" نیز که کره میزبان است برنامه های خود را ارائه دهم.

تیم کاراته دانشگاه آزاد روز جمعه در پایان رقابتهای سوپر لیگ کاراته باشگاههای کشور عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها