در روزی که تراکتورسازی و سپاهان برابر حریفان خود متوقف شدند ، استقلال در ورزشگاه آزادی با سه گل پیکان بحران زده را شکست داد تا موقعیت خود را در صدر جدول رده بندی تثبیت کند .
کد خبر: ۵۳۶۴۶۹
اوجگیری استقلال با پیکان در روز گلزنی فرهاد مجیدی


در روزی که تراکتورسازی و سپاهان برابر حریفان خود متوقف شدند ، استقلال در ورزشگاه آزادی با سه گل پیکان بحران زده را شکست داد تا موقعیت خود را در صدر جدول رده بندی تثبیت کند .
به گزارش جام جم ورزشی ، عصر امروز و در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر هشت دیدار در شهرهای مختلف برگزار شد که در مهمترین دیدارها سپاهان و تراکتورسازی مقابل فجر سپاسی و صبای قم متوقف شدند تا استقلال با بردی شیرین بر پیکان ، فاصله امتیازی خود را در صدر جدول با این تیم ها افزایش دهد .
در ورزشگاه آزادی شاگردان امیر قلعه نویی که به دلیل میزبانی پیکان ، یکدست سفید پوشیده بودند در یک بازی کاملا برتر حریف نگون بخت خود را که برای فرار از سقوط به تازگی فیروز کریمی را استخدام کرده است به 3 گل شکست داد تا با 46 امتیاز ، موقعیت خود را در صدر تثبیت کند .
در این دیدار که زیر بارش باران دنبال شد ویسنته آرزه بازیکن پرویی استقلال تک گل برتری آبی پوشان را در نیمه اول به ثمر رساند تا در نیمه دوم آبی ها توپ را بهتر به گردش درآورده و توسط فرزاد حاتمی در دقیقه 61 و فرهاد مجیدی در دقیقه 78 صاحب دو گل دیگر شوند . مجیدی که پس از بازگشت دوباره به استقلال اولین گلش را برای آبی ها به ثمر می رساند ، پیراهن خود را به میان طرفدارانش پرت کرد تا با پیراهن دومی که در زیر پوشیده بود ، بازی را ادامه دهد .
استقلال با این پیروزی 46 امتیازی شد و با اختلاف سه امتیازی نسبت به تراکتورسازی به صدر جدول بازگشت. پیکان هم با 20 امتیاز در رده شانزدهم باقی ماند.

اما در سایر دیدارهای برگزار شده امروز ، درداربی گیلان ملوان به نتیجه سه بر یک از سد داماش گذشت تا ملوانان پس از هفته ها نامرادی ، با یک برد ارزشمند راهی رختکن شوند .
جلال رافخایی (9 و 94) و محمد نزهتی (77) برای ملوان گلزنی کردند تا شاگردان احمدزاده پیروز رقابت دو تیم گیلانی باشند. رودباریان در دقیقه 91 از زمین بازی اخراج شد تا داماش ده نفره به بازی ادامه دهد. سعید حلافی (96) تک گل داماش را زد.
همچنین نفت تهران در خانه ذوب آهن با تک گل مهدی خیری (92) پیروز شد تا در دوئل منصور ابراهیم زاده و فرهاد کاظمی ، این سرمربی اسبق ذوبی ها باشد که فاتحانه میدان را ترک کند .
اما در سایر بازی‌ها گلی از خط دروازه ها عبور نکرد تا هفته ای کم گل رقم خورده باشد. بازی تیم‌های مس کرمان با ‌آلومینیوم هرمزگان، راه‌آهن با سایپا، صبای قم با تراکتورسازی ، نفت آبادان با گهر دورود و فجر سپاسی با سپاهان بدون گل مساوی به پایان رسید .
در حال حاضر و بعد از استقلال 46 امتیازی ، تیم های تراکتورسازی و سپاهان با 43 و 41 امتیاز دوم و سوم هستند . فولاد خوزستان نیز که عصر چهارشنبه با پرسپولیس بازی دارد با 41 امتیاز و تفاضل گل در رده چهارم است .

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها