کارشناس داوری از کشف یک صحنه مشکوک به پنالتی جدید در دربی پایتخت خبر داد و تاکید کرد در این صحنه نیز بازیکن استقلال روی یار پرسپولیس مرتکب خطای پنالتی شد!
کد خبر: ۵۳۶۴۱۴
سیار:صحنه جدید نشان داد یک پنالتی برای پرسپولیس گرفته نشده است


پرویز سیار خاطرنشان کرد: در برنامه دوشنبه شب 90 برخی صحنه ها مورد بازبینی قرار گرفت که یک صحنه مشکوک جدید را دیدیم. تصویری که عادل فردوسی پور پخش کرد نشان داد که بازیکن استقلال هنگام ارسال کرنر پرسپولیسی ها با دو دست جلال حسینی را هل داده و آشکارا روی او مرتکب خطای پنالتی شده است. متاسفانه این صحنه از دید کارشناسان داوری و رسانه ها پنهان مانده بود.
این کارشناس داوری در بخش دیگری از اظهاراتش عنوان کرد: هنوز هم معتقدم که نکونام روی حقیقی مرتکب خطا شده بود و داور باید در آن صحنه به نفع پرسپولیس پنالتی اعلام می کرد چرا که بازیکن استقلال بر بالا تنه یار حریف فشار بیش از حد وارد کرد و خطا انجام داد.

وی با اشاره به صحنه مشکوک به خطا روی محمد نوری در محوطه جریمه استقلال اظهار داشت: قبلا گفته بودم که عامل خطا را به خوبی ندیده بودم ولی بعد از این که صحنه قابل ذکر در برنامه 90 چندین بار تکرار شد متوجه شدم که خسرو حیدری روی نوری خطا کرده و محسن قهرمانی در این صحنه هم باید یک ضربه پنالتی به سود پرسپولیس اعلام می کرد.
سیار در همین حال گفت: نکته ای که باید بگویم این است در خصوص صحنه های مشکوک دربی چندین کارشناس به اظهار نظر پرداختند ولی هر کدام نظرات متفاوتی داشتند. برخی ها عنوان کردند که داور باید در دو صحنه به  نفع پرسپولیس پنالتی اعلام می کرد و یک عده دیگر هم معتقدند که در یک صحنه پنالتی رخ داده است. همانطور که کارشناسان داوری در این باره اجماع نظر نداشته اند بنابراین نمی توان به محسن قهرمانی درباره قضاوت این بازی خرده گرفت چرا که در هر صورت نظرات متفاوتی را شاهد بوده ایم.
هفتاد و ششمین دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در هفته بیست و سوم دوازدهمین دوره رقابت های لیگ برتر در شرایطی عصر جمعه با تساوی به پایان رسید که بازیکنان میلیاردی دو تیم نتوانستند یکصد هزار تماشاگر حاضر در ورزشگاه و میلیون‌ها بیننده را راضی کنند.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها