سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: برای حفظ رکورد نباختن در برابر پرسپولیس به میدان نمی‌رویم.
کد خبر: ۵۳۶۳۸۶
فرکی: جایگاه پرسپولیس یازدهمی نیست


سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: برای حفظ رکورد نباختن در برابر پرسپولیس به میدان نمی‌رویم.
حسین فرکی در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس عنوان کرد: اختلاف سطح فنی زیاد است و این را دو روز پیش گفته بودیم. قبل از اینکه وارد بحث بازی شوم عید را به همه ایرانی ها تبریک می گویم. همچنین به خانواده داودی تسلیت می گویم. دروازه‌‌بان شایسته استقلال اهواز و مربی نونهالان فولاد خوزستان که دار فانی را وداع گفت و به همین دلیل درگذشت وی را تسلیت می گویم.

وی افزود: در مورد بازی با پرسپولیس هم باید بگویم که مثل سایر مسابقات است. 6،7 هفته خوب را پشت سر گذاشته‌ایم. پرسپولیس قابل احترام است. این تیم هواداران خوبی دارد و همیشه پرسپولیس است. این تیم از ملی پوشان بزرگ تشکیل شده و هزینه های زیادی کرده است که این هزینه ها انتظارات را بالا برده است. در این بازی میزبان است و به خانه این تیم آمده‌ایم. شرایط ما در جدول متفاوت است. این تیم نباید 11 جدول باشد و به حق خود نرسیده است.

فرکی تاکید کرد: یکسری مسائل حاشیه های برای تیم پیش آمد و خوشحالم که یک بار دیگر جوانان ما در آزادی مقابل پرسپولیس قرار می گیرند. انگیزه بالایی داریم. کیفیت ما و پرسپولیس یک اندازه است و منظورم این بود که همه تیم‌ها حتی پایین جدولی ها خطرناک هستند. هرتیم انگیزه خاص خودش را دارد.

مربی فولاد تاکید کرد: ما یک امتیازی مثبت داریم. مثل بازی با استقلال حساب شده و با برنامه بازی کنیم. نتیجه هم بعد از سوت پایان بازی مشخص می شود. دنبال 3 امتیاز هستیم اما دوست نداریم دست خالی تهران را ترک کنیم. ما بازی سختی در دیدار بعدی با ذوب آهن داریم.

حسین فرکی در پاسخ به این سؤال که قصد امتیاز گرفتن از پرسپولیس را دارند، گفت: بازی رفت پرسپولیس به اهواز آمد و شاهد بودند که طرفداران پرسپولیس هم بودند و به نفع آنها هم بود. این پوئن پرسپولیس و استقلال است که هیچ جا تنها نیستند. در آن بازی روزهای سخت خود را داشتیم و هفتمین بازی لیگ بود اما خوب بودیم و بر خلاف جریان بازی روی پنالتی گل خوردیم. پرسپولیس سرمربی خوبی دارد. یک تیم بسته شده را تحویل گرفته و کارش هم خوب بوده. پرسپولیس تا قبل از یحیی مشکل داشت، ارتباط مربی با بازیکنان خوب نبود که همدیگر را درک نمی‌کردند اما با حضور یحیی شرایط عوض شد. ایرانی ها احساسی هستند و در فضایی کار می کنند که حرف هم را بفهمند. شرایط با آمدن گل محمدی فراهم شده و مسائل فنی هم خوب شده است. 90 درصد بازیکنان پرسپولیس در تیم ملی هستند. ما با این شرایط مقابل آنها هستیم و کار سختی داریم اما این تیم هم کار سادهای مقابل ما ندارد. 14 هفته است که نباخته‌ایم. امیدوارم بازی زیبا باشد.محروم نداریم اما مصدوم داریم.
سرمربی فولاد خوزستان در مورد نباختن در 15 هفته و توقع بالا از این تیم گفت: قبلا گفتم نگاه ما خیلی به این موضوع نیست البته اگر نبازیم باز هم راغب به این کار هستیم. دنبال رکورد نیستیم و این طوری جام به ما نمی دهند. علت اصلی نباختن این بازیکنان بودند. به آنها تبریک می گویم چون شایسته بودند. تفکر ما این نیست که رکورد نگه داریم. هر بازی شرایط خودش را دارد. دوست داریم فوتبال هجومی به همراه گل داشته باشیم. ما به دنبال 3 امتیاز یا نباختن هستیم. اول برای برد به میدان می رویم اما یک امتیاز هم بد نیست.

وی در پاسخ به این سوال که آیا به گرفتن سهمیه آسیایی هم فکر می کنید یا خیر اظهار داشت: موقعی که به فولاد آمدم این درخواست نبود و حالا هم نیست. الان هم دوست داریم به آسیا برسیم اما نمی خواهیم فضایی به وجود بیاوریم که نتوانیم برسیم. تلاش می کنیم سهمیه بگیریم و این لیاقت را داریم اما کمی مسئولیت من را بیشتر می کند. باید تلاش کنیم تا این سهمیه را بگیریم اما نمی دانم در ادامه چه اتفاقی می افتد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها