حاشیه دیدار سپاهان و نفت آبادان

اصفهانی ها برای قلعه نویی کری خواندند

بازیکن تیم فوتبال سپاهان می‌گوید از تیم‌های ترکیه‌ای پیشنهادهایی داشته اما هنوز به توافق 100 درصد نرسیده است.
کد خبر: ۵۳۶۳۵۴
حاج‌صفی: از ترکیه پیشنهاد‌ داشته‌ام اما هنوز به توافق نرسیده‌ام


احسان حاج‌صفی اظهار کرد: سپاهان با برد‌های پشت سر هم خود در هفته‌های اخیر شرایط خوبی پیدا کرده است، اما به دلیل دو شکست ابتدای فصل باید بازی‌های پیش‌رو را با پیروزی پشت‌سر بگذارد. بازی مقابل فجر سپاسی سخت است چرا که هم فجر تیم دونده و سرسختی است و هم زمین چمن مناسبی ندارد. در نیم فصل اول نیز در بازی تراکتورسازی و فجر با این چمن مشکل داشتم و بازی در آن بسیار سخت است.
بازیکن سپاهان درباره جدایی‌ احتمالی‌اش در پایان این فصل از سپاهان و رفتن به ترکیه تصریح کرد: پیشنهاد‌هایی شده اما 100 درصد به توافق نرسیده‌ام و در حال‌ حاضر نیز به فکر سپاهان و پیروزی این تیم هستم.
حاج‌صفی به تغییر شرایط تیم سپاهان اشاره کرد و گفت: در هر دوره از لیگ‌ برتر شرایط تیم‌ها و حتی لیگ متفاوت است. قبل از رفتن به تراکتورسازی در کنار بازیکنان بزرگ آن‌ دوره سپاهان بازی می‌کردم که هر کدام ستاره بودند. در تراکتورسازی که بودم یک تغییر عظیم در سپاهان رخ داد که بیش‌ از نیمی از بازیکنانش را از دست داد. در بازگشت از تراکتورسازی به سپاهان شرایط حاکم بر تیم تفاوت زیادی نکرده و باز هم سپاهان در کورس قهرمانی است. در حال حاضر نیز در کنار بازیکنان بزرگ ایران بازی می‌کنم و این نشان می‌دهد که سپاهان اگر بازیکن بزرگ از دست می‌دهد، بازیکن بزرگ نیز جایگزین می‌کند و همه بازیکنان در این تیم با یکدیگر دوست هستند.
بازیکن تیم فوتبال سپاهان تاکید کرد: سپاهان در شرایط بسیار خوبی به سر می‌برد و با بردهای پیاپی این هفته‌ها به صدر جدول نزدیک شده‌ایم. همه در تیم سپاهان هم قسم شده‌اند که فقط برای پیروزی و کسب چهارمین قهرمانی به میدان بروند.
حاج‌صفی خاطرنشان‌ کرد: تا پایان فصل بهترین‌ بازی‌هایم را برای سپاهان انجام می‌دهم تا هم تیم به قهرمانی برسد و هم جواب زحمات هوادارانی که به ورزشگاه می‌آیند، داده شود. از آنها می‌خواهم که سپاهان را در راه چهارمین قهرمانی نیز تنها نگذارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها