امیر قلعه نویی هر چند که ته دلش از مساوی راضی بود و با این تک امتیاز هم دوباره صدرنشینی را از تراکتورسازی پس گرفت ، اما او نیز نتوانست در پایان بازی ناراحتی اش را از نتیجه رقم خورده ابراز نکند .
کد خبر: ۵۳۶۲۲۷
قلعه نویی : بازی دو تیم مطابق انتظارها نبود

امیر قلعه نویی هر چند که ته دلش از مساوی راضی بود و با این تک امتیاز هم دوباره صدرنشینی را از تراکتورسازی پس گرفت ، اما او نیز نتوانست در پایان بازی ناراحتی اش را از نتیجه رقم خورده ابراز نکند . او در این زمینه گفت : هر چند که پرسپولیس در اوایل نیمه اول و دوم و همینطور دقایق پایانی بازی بهتر از استقلال بازی کرد و حملاتی را بر روی دروازه ما تدارک دید ، اما روی هم رفته دو تیم نتوانستند مطابق خواست و انتظار هواداران آبی و قرمز در این بازی نمایش دهند .
سرمربی استقلال افزود : البته  پرسپولیسی ها دلهره ای را که ما برای نباختن در این بازی داشتیم ، نداشتند و طبیعی بود که با انگیزه بیشتری روی دروازه ما حمله کنند که البته ما نیز در این بین بیکار نبودیم و تلاش کردیم با تعویض های لازم و جابجایی نفراتمان در زمین ،‌کنترل بازی را بدست بگیریم .
وی با ابراز رضایت از بازی بازیکنانش در این دیدار و اعلام اینکه دو تیم در مجموع خوب عمل کردند ، به ضرورت حمایت از تیم ملی اشاره کرد و گفت :‌قطعا تیم ملی در این شرایط به مهدی رحمتی نیاز دارد و گرچه من تصمیم رحمتی را شتاب زده دانسته و آنرا تایید نمی کنم ، اما فکر می کنم که کارلوس کرش نیز می توانست مدیریت بهتری در این قضیه داشته باشد . به نظر من رحمتی دروازه بانی نیست که بتوان به سادگی از کنار نامش گذشت و بطور مسلم حالا که داربی تمام شده با رحمتی صحبت خواهم کرد و حتی اگر نیاز باشد با کرش نیز صحبت خواهم کرد و از او خواهم خواست تا در تصمیمش برای دعوت نکردن از رحمتی تجدید نظر کند . در حقیقت معتقدم که در این زمینه سوء تفاهمی پیش آمده که باید در جهت حل آن بین طرفین اقدام کنیم .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها