حکم اعلام شده استیناف نوروزی موثق نیست

ادامه جنجال ها بر سر محرومیت افشین نوروزی

پیشنهاد آلمانی‌ها در حد حرف است

در مورد اخراج افشین نظری ندارم

پینگ پنگ باز المپیکی تیم بانک دی در مورد وضعیتش در این تیم و پیشنهادی که برای حضور در لیگ آلمان دارد، گفت: فعلاً در حد حرف است. باید لیگ تمام شود تا در مرود آن تصمیم بگیرم.
کد خبر: ۵۳۶۱۵۲
در مورد اخراج افشین نظری ندارم

نوشاد عالمیان در نخستین نشست خبری تیم تنیس روی میز بانک دی که امروز سه‌شنبه برگزار شد، با اشاره به اخراج افشین نوروزی از اردوی تیم ملی و محرومیت این بازیکن ضمن بیان مطلب فوق گفت: من در جریان کامل این اتفاق نیستم. بنابراین نمی توانم در این مورد نظر خاصی بدهم بنابراین اگر در این زمینه صحبتی نداشته باشم بهتر است.

وی در مورد اینکه بعد از بازی‌های المپیک لندن به مراسم تقدیر از المپین‌ها دعوت نشد و اینکه این موضوع چه تاثیری روی روند کاری‌‎اش داشت، افزود: راستش را بخواهید از اینکه در این مراسم شرکت نداشتم ناراحت بودم، به خصوص اینکه من در المپیک لندن بد کار نکردم. فکر می‌کنم حقم هم بود به این مراسم دعوت شوم، البته اجازه ندادم این موضوع و ندیده گرفتن عملکردم روی روند کاری‌ام تاثیر بدی داشته باشد.

"وضعیت نوشاد عالمیان پس از اتمام فصل جاری مسابقات لیگ برتر چگونه خواهد بود، به نوعی پیشنهاد مطرح شده از سوی آلمانی‌ها تا چه حدی است"؟ این پرسش خبرنگار مهر بود که پینگ پنگ باز المپیکی تیم بانک دی در پاسخ به آن تصریح کرد: مذاکراتی داشته‌ام اما باید در مورد آن فکر کنم. باید منتظر بمانم تا مسابقات لیگ تمام شود، سپس تصمیم بگیرم. فعلاً این پیشنهاد در حد یک حرف است و هیچ تصمیم جدی‌ای در مورد آن گرفته‌ام.

وی با تاکید بر اینکه بانک دی تیمی حرفه‌ای است، ادامه داد: دوست دارم فعالیت‌های این تیم تازه تاسیس به امسال ختم نشود، حالا چه من باشم و چه نباشم. حیف است بانک دی فعالیت‌های خود را زود تمام کند. باید از آقای فرامرزی هم به خاطر حمایت از این تیم تشکر کنم.

عالمیان با اشاره به سقوط 14 پله‌ای خود در نخستین رنکینگ سال جدید میلادی یادآور شد: به خاطر خستگی در مسابقات جام فجر به بازیکنی که رنکینگ پایین‌تری از خودم داشت، باختم. ضمن اینکه با اتمام سال 2012 میلادی تمام پاداش‌های امتیازی که در طول این سال کسب کرده بودم، به صورت اتوماتیک‌وار از دست دادم، این دو دلیل باعث سقوط در رده‌بندی جهانی شد.

وی با بیان اینکه لیگ تنیس روی میز در فصل جاری خوب و منظم پیگیری می‌شود، تاکید کرد: پتروشیمی حریف اول ما در مرحله رفت بود و در آغاز مرحله برگشت نیز باید با این تیم بازی کنیم. اعتقادی ندارم اگر دیدار با پتروشیمی در هفته سوم و چهارم انجام می‌شد، نتیجه‌ای غیر از برد می‌گرفتیم. تمام بازیکنان بانک دی انگیزه دارند این تیم را قهرمان کنند و باید همه حریفان را شکست دهیم.

پینگ پنگ باز المپیکی تیم بانک دی در مورد حضور همزمان با برادرش در تیم بانک دی گفت: در مورد اینکه چرا من و نیما معمولاً یک جا و با هم هستیم نظری ندارم اما در کل اعتقاد دارم تیمی که خوب کار کند، می‌تواند موفق باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها