برخی قهرمانان کشتی کشورشان را نابود می کنند

خطیب: برای جام جهانی داستان ها درست کردند

ارسال نامه گلایه‌آمیز به ضرغامی

توهین‌های خطیب را پیگیری می‌کنیم

تهیه کننده برنامه روح پهلوانی گفت: با ارسال نامه ای به رئیس سازمان صداوسیما پیگیر توهین های خطیب به عوامل این برنامه خواهیم بود.
کد خبر: ۵۳۶۱۰۹
توهین‌های خطیب را پیگیری می‌کنیم

حجت الله خطیب شامگاه شنبه مهمان برنامه زنده روح پهلوانی در شبکه ورزش بود اما پس از آنکه پاسخ قانع کننده ای برای کارشناسان این برنامه نداشت، با بیان جملاتی که باعث ناراحتی کاظمی و منصوریان شد، برنامه را نیمه کاره رها کرد و در پشت صحنه با الفاظی ناشایست عوامل تهیه این برنامه را مورد خطاب قرار داد.

سعید اصغری تهیه کننده این برنامه زنده تلویزیونی در گفتگو با خبرنگار مهر و در شرایطی که از رفتار سرپرست فدراسیون کشتی بسیار ناراحت و متاثر بود گفت: اتفاقات این برنامه و مسائل روی داده در پشت صحنه را در نامه ای خدمت آقای ضرغامی رئیس سازمان صداوسیما ارسال خواهیم کرد و تا رسیدن به نتیجه نهایی این موضوع را پیگیری می کنیم.

 وی تصریح کرد: حجت اله خطیب نه تنها در این برنامه به محمدرضا منصوریان از کارشناسان قدیمی و شناخته شده کشتی توهین کرد بلکه در پشت صحنه نیز بارها همه را با الفاظی ناشایست و دور از انتظار مورد توهین قرار داد و باعث ناراحتی و تعجب عوامل این برنامه شد.

اصغری افزود: رسانه ملی جمهوری اسلامی ایران جای این قبیل حرکات و رفتارهای دور از منطق نیست و ما با جدیت پیگیر این مساله خواهیم بود. به هیچوجه انتظار چنین رفتاری را از یک مدیر ورزشی نداشتیم و من در طول سالیان حضورم در کار برنامه سازی هیچگاه چنین رفتای را ندیده بودم!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها