رییس فدراسیون پینگ پنگ رکورد زد؛

پنجمین دبیر در راه است

افشین نوروزی در جریان برگزاری اردوی تیم ملی مصاحبه‌ای را با یکی از روزنامه‌های سراسری داشت و انتقاداتی را بر عملکرد و همکاری برخی منتقدان با فدراسیون وارد کرد که پس از انتشار آن، با دستور شخص زارع پور، رییس فدراسیون پینگ پنگ از اردوی تیم ملی اخراج شد.
کد خبر: ۵۳۶۱۰۶
افشین نوروزی: این رای از پیش صادر شده بود

بازیکن ملی پوش پینگ پنگ عنوان کرد که رای کمیته انضباطی درباره او عادلانه نبوده و به این رای اعتراض خواهد کرد.

افشین نوروزی درباره حکم کمیته انضباطی و محرومیت یکساله خود از فعالیت‌های ورزشی گفت: در جلسه‌ای که روز شنبه(30 دی) در کمیته انضباطی برگزار شد عنوان کردند به خاطر مصاحبه‌ای که داشته‌ام احضار شده‌ام که من هم پاسخ‌های خود را در این رابطه ارائه دادم و در نهایت محرومیت قطعی از حضور در میادین ورزشی به مدت یک سال، محرومیت تعلیقی از حضور در میادین ورزشی به مدت یک سال برای طول دوره تعلیق یک ساله و محکومیت قطعی به پرداخت مبلغ بیست میلیون ریال به عنوان جزای نقدی برایم در نظر گرفته شد.

وی ادامه داد: در اصل این رای از پیش صادر شده بود و زمانی که من را از اردوی تیم ملی اخراج کردند این موضوع مشخص بود. به هر حال من فردا به این رای اعتراض خواهم کرد چون این رای عادلانه نیست و برای یک مصاحبه بسیار سنگین است.

نوروزی ادامه داد: آنها قصدشان این بود که به من لطمه بزنند و با توجه این که در لیگ برتر حضور دارم من را در شرایط بد مالی قرار دهند. به همین دلیل حکم قطعی یکسال محرومیت از فعالیت ورزشی را برایم در نظر گرفته اند.

این ملی پوش المپیکی عنوان کرد که هنوزاین حکم به من ابلاغ نشده و از طریق سایت متوجه رای کمیته انضباطی شده است.

افشین نوروزی در جریان برگزاری اردوی تیم ملی مصاحبه‌ای را با یکی از روزنامه‌های سراسری داشت و انتقاداتی را بر عملکرد و همکاری برخی منتقدان با فدراسیون وارد کرد که پس از انتشار آن، با دستور شخص زارع پور، رییس فدراسیون پینگ پنگ از اردوی تیم ملی اخراج شد تا روز شنبه (30دی)، کمیته انضباطی درباره وی تصمیم گیری کند. در نهایت با تصمیم کمیته انضباطی جریمه سنگینی برای نوروزی در نظر گرفته شد تا این بازیکن به جز پرداخت جریمه 2 میلیون تومانی برای یک سال از حضور درمیادین ورزشی محروم شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها