در مسابقات منتخب آسیا، صدف صادق وزیری تنها نماینده کشورمان عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت .
کد خبر: ۵۳۶۰۶۵
احتمال حضور نماینده ایران در تیم منتخب تنیس آسیا

مربی تیم منتخب غرب آسیا گفت: در مسابقات منتخب آسیا، صدف صادق وزیری تنها نماینده کشورمان عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت و از شانس زیادی برای حضور در تیم منتخب آسیا برخوردار است.

اکبر طاهری مربی تیم منتخب غرب آسیا در گفت و گو با سایت فدراسیون تنیس گفت: در حال حاضر رقابت‌های تیمی آسیا در ویتنام پییگری می‌شود و عملکرد قابل قبول تنیسورهایی از شرق آسیا نشان می‌دهد که آنها پیشرفت قابل توجه‌ای داشته‌اند، به همین دلیل کشورهای غرب آسیا نیز باید برای رسیدن به این سطح  اقدامات جدی‌تری را انجام دهند.

وی افزود: یکی از این اقدامات برپایی اردوهای مشترک و حضور در کمپ‌های مختلف است که کمک بزرگی به رشد تنیس در غرب آسیا می‌کند و باعث می‌شود در آینده با قدرت بیشتری در یک چنین مسابقاتی حضور پیدا کنیم و از این طریق فاصله‌مان با کشورهای شرق آسیا نیز کاهش پیدا می‌کند.

طاهری تصریح کرد: رسیدن به این جایگاه کار سختی است اما می‌توانیم با افزایش حضور در رقابت‌های مختلف به هدف اصلی‌مان برسیم و خوشبختانه در مسابقات منتخب آسیا صدف صادق وزیری تنها نماینده کشورمان نیز عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته است به طوریکه وی از شانس زیادی برای حضور در تیم منتخب آسیا برخوردار است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها