فدراسیون به دنبال جذب سرمربی اسپانیایی ثامن الحجج؛

رافائل جدی ترین گزینه سرمربیگری تیم ملی هندبال

سرمربی تیم هندبال صنعت مس کرمان گفت: از نظر من لیگ در این فصل از مسابقات خوب نبوده است در بحث برگزاری مسابقات، نظم و برنامه‌ریزی فدراسیون موفق عمل نکرده است.
کد خبر: ۵۳۶۰۶۴
فدراسیون هندبال در برگزاری لیگ عملکرد مثبتی ندارد

سیدمحمد موسوی اظهار داشت: بازی خوبی بود، بازیکنان تیم با اجرای دستورات تاکتیکی توانستند، دو امتیاز این دیدار را به حساب تیم واریز کنند.

وی افزود: دربی کرمان همیشه حساسیت داشته است، البته شاید وضعیت دو تیم در جدول مسابقات حساسیت‌ها را کمی کاهش داده بود، اما با این وجود دربی همیشه حساسیت‌هایی را با خود به همراه داشته است و این حساسیت‌ها کیفیت فنی مسابقه را تا حدودی کاهش می‌دهد.

موسوی بیان داشت: با توجه به شناختی که از تیم حریف داشتیم، برنامه‌ریزی خود را بر روی ضد حملات طراحی کردیم، بازیکنان ما در هر دو نیمه تلاش خود را کردند و حریف هم بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت، اما با این حال این بازیکنان مس بودند که در نهایت مزد بازی خوب خود را با کسب پیروزی و دو امتیاز این دیدار گرفتند.

وی با اشاره به شرایط نه‌چندان رضایت بخش تیمش در دور رفت مسابقات گفت: شرایط تیم در نیم‌فصل دوم تغییر کرده و تمام تلاش ما کسب نتایج بهتر در دور برگشت است، فارغ از همه مسائل و مشکلات باید وضعیت تیم را در دور برگشت دگرگون کنیم.

موسوی در زمینه لیگ برتر هندبال کشور گفت: از نظر من لیگ در این فصل از مسابقات خوب نبوده است در بحث برگزاری مسابقات، نظم و برنامه‌ریزی فدراسیون موفق عمل نکرده است و در این بین تیم‌هایی که وضعیت مالی خوبی داشته‌اند و از امکانات بالایی برخوردار هستند، توانستند فاصله و اختلاف زیادی با سایر تیم‌ها برای خود دست و پا کنند و این مسئله موجب شد تا شرایط و بستر نتیجه‌گیری برای آنها در قبال سایر تیم‌ها بیشتر فراهم شود.

تیم هندبال مس در دیدار آتی خود در لیگ برتر باشگاه‌های کشور به مصاف فولاد مبارکه سپاهان می‌رود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها