در زمان ژوزه همه به فکر باندبازی بودند!

پیوس: انتقادها باشد برای بعد از داربی

پرسپولیس نسبت به گذشته خیلی فرق کرده و بهتر بازی می‌کند. قبلا نه می‌دویدند و نه تلاش می‌کردند، چرا که مربی‌شان را دوست نداشتند و به او احترام نمی‌گذاشتند. همه به فکر باند بازی خودشان بودند، اما از زمانی که کادر فنی عوض شده بازیکنان هم تغییر کرده‌اند و نتایج بهتری هم گرفته شده است.
کد خبر: ۵۳۶۰۶۱
پیوس: انتقادها باشد برای بعد از داربی

فرشاد پیوس گفت: انتقاد از پرسپولیس زیاد است، اما فعلا مثبت حرف می‌زنیم و انتقادها باشد برای بعد از داربی.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره در پیش بودن داربی 76 و شرایط کنونی سرخپوشان اظهار کرد: بازی داربی از رقابت‌های جام حذفی هم مهم‌تر است. در جام حذفی ممکن است با یک بازی حذف شوید، اما داربی یک مربی را محبوب هواداران می‌کند و حداقل یک سال در حاشیه امنیت نگه می دارد.

وی ادامه داد: پرسپولیس نسبت به گذشته خیلی فرق کرده و بهتر بازی می‌کند. قبلا نه می‌دویدند و نه تلاش می‌کردند، چرا که مربی‌شان را دوست نداشتند و به او احترام نمی‌گذاشتند. همه به فکر باند بازی خودشان بودند، اما از زمانی که کادر فنی عوض شده بازیکنان هم تغییر کرده‌اند و نتایج بهتری هم گرفته شده است.

پیوس با اشاره به این که پرسپولیس همچنان نقص‌های زیادی دارد، گفت: ساختار دفاعی تیم هنوز مشکلاتی دارد و روی سانتر از جناحین ضربه‌پذیر نشان داده است. در کل انتقادات زیادی می‌توان از تیم و همچنین مدیریت باشگاه انجام داد، اما در این چند روز فقط باید حمایت کنیم و من از بقیه پیشکسوتان هم می‌خواهم که تا قبل از داربی مثبت صحبت کند. فرقی نمی‌کند که الان چه بازیکنانی در پرسپولیس هستند. انگار ما پیشکسوتان مقابل استقلال بازی می‌کنیم و اگر پرسپولیس ببرد ما هم برده‌ایم. به هر حال بازی حساسی است و هر تیمی که بتواند از موقعیت‌هایش بهترین استفاده را ببرد و استرس کمتری داشته باشد می‌تواند سه امتیاز را کسب کند. در حال حاضر پرسپولیس از نظر روحی – روانی خیلی بهتر شده و من فکر می‌کنم در داربی نتیجه‌ خوبی می‌گیرد.

مهاجم دهه 60 و 70 پرسپولیس درباره این که انتقادهای زیادی به این تیم در چند هفته‌ اخیر داشت، گفت: همان طور که گفتم هم درباره تیم و هم درباره مدیریت باشگاه انتقادهای زیادی می‌توان مطرح کرد، اما الان حمایت می‌کنیم و برابر مشکلات سکوت می‌کنیم، چرا که به نفع تیم است و بهتر است انتقادها را بعد از داربی مطرح کنیم. اگر ما حرفی می‌زنیم یا انتقادی می‌کنیم حرف دل هواداران را می گوییم. حرف ما این است که مدیریت باشگاه باید خودش پرسپولیس باشد، نه این که شش ماه کار کند و بعد هم برود. با این حال بهتر است همه صحبت‌ها درباره مدیریت باشگاه و این که چه اقدامات خوبی انجام شده و چه ضعف‌هایی وجود داشته را بعدا و در فرصت مناسب مطرح کنیم.

فرشاد پیوس در پاسخ به این سوال که برخی پیشکسوتان در واکنش به منتقدان گفته بودند آنها به فکر منافع شخصی خود هستند تا منافع پرسپولیس گفت: من چه منفعتی برای خودم می‌خواهم؟ من اصلا یک بار هم پایم را درون باشگاه نگذاشته‌ام. اتفاقا آنهایی که اطراف باشگاه هستند به دنبال منفعت‌های شخصی هستند. ما با بازیکنان قدیمی خیلی خودجوش دور هم جمع می شویم و هر از گاهی با هم فوتبال بازی می‌کنیم. باشگاه باید به ما احتیاج داشته باشد نه ما به باشگاه . این افراد می‌آیند و می‌روند، اما این قدیمی‌های پرسپولیس هستند که در تیم می‌مانند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها