گفتم برمی گردم تهران نه اسلوونی

بچیروویچ: قانون بسکتبال ایران را نمی‌دانستم

پس از مسابقه گفت و گویی انجام دادم که در آن مصاحبه گفتم به خانه ام باز می‌گرددم. اما منظور اسلوونی نبود، منظورم خانه‌ام در تهران بود. من با تمام توان به کارم در بسکتبال ایران ادامه خواهم داد.
کد خبر: ۵۳۶۰۵۹
بچیروویچ: قانون بسکتبال ایران را نمی‌دانستم

سرمربی تیم ملی بسکتبال مهرام عدم اطلاعش از قانون منطقه‌ای بسکتبال ایران درباره ترک زمین را دلیل باخت فنی تیمش عنوان کرد.

مهمد بچیروویچ درباره اتفاق‌های دیدار تیمش برابر همیاری زنجان و باخت فنی مدافع عنوان قهرمانی در هفته‌ پانزدهم، اظهار کرد: با توجه به اتفاق‌هایی که در جریان بازی افتاد، بازیکنانم کمی عصبی شده بودند و به همین دلیل سعی داشتیم آنها را آرام کنیم. قانون بسکتبال ایران را نمی دانستم که اگر از زمین خارج شویم فرصتی برای بازگشت نداریم و به همین دلیل متاسفانه با باخت فنی مواجه شدیم. در اروپا دقایقی فرصت داریم تا دوباره به میدان بازگردیم، من نیز قصد داشتم در همین زمان، تیمم را آرام کنم و دوباره به میدان بازگردیم. اما متاسفانه با قانون ایران این امکان برای ما از بین رفت.

وی ادامه داد: برنامه خوبی برای این مسابقه داشتیم، اما در آغاز خوب شروع نکردیم. سعی داشتم زمانی که فاصله امتیازی زیاد بود با مدیریت این فاصله را کاهش دهیم و توپ و میدان را در اختیار بگیریم، اما فشار روانی بالای مسابقه بر روی بازیکنان من تاثیر گذاشت و آن اتفاقات افتاد. مهدی کامرانی مخالف نظر داور بود و به همین دلیل کمی عصبانی شد. پس از او نیز صمد و دیگر بازیکنان تحت تاثیر قرار گرفتند و این اتفاقات افتاد.

بچیروویچ با تاکید بر این مطلب که متاسفانه عدم اطلاعش از قانون منطقه‌ای بسکتبال ایران باعث باخت فنی مهرام شد، به ایسنا گفت: مطمئنا اگر قانون را می‌دانستم برنامه دیگری در زمین اجرا می‌کردم. حالا این اتفاق افتاده و باید در ادامه راه آن را جبران کنیم. پنجشنبه دیدار حساسی با پتروشیمی داریم که برای بهترین نتیجه‌ به میدان خواهیم رفت تا به برد خانگی برسیم.

سرمربی مهرام در پاسخ به این سوال که غیبت مهدی کامرانی در این مسابقه(به دلیل گرفتن دو خطای فنی و دیسکالیفه شدن) چقدر تاثیرگذار است؟ بیان کرد: کامرانی مهره کلیدی مهرام و کاپیتان تیم است. حضور او تاثیرگذار است و می‌تواند مهرام را در بهترین حالت نگه دارد البته برخی مواقع نمی‌شود رفتار بازیکنان را کنترل کرد. او عصبی شد و خطای فنی گرفت. با توجه به خطای فنی که گرفت در این مسابقه غایب است و باید دیگر بازیکنان جای خالی او را پر کنند. مهرام یک تیم است و با کار گروهی به مصاف حریفانش خواهد رفت.

بچیروویچ در پاسخ به این سوال مبنی بر این که عملکرد تیم داوری را چطور ارزیابی کردید؟ تصریح کرد: داوران عملکرد خوبی داشتند. آنها با تمام توان می‌خواستند این بازی سخت را کنترل کنند، البته در تصمیم هایشان اشتباه وجود داشت، همان طور که مربیان و بازیکنان اشتباه می‌کنند. به هر حال این رزش بسکتبال است و برخورد در آن بوجود می آید.

وی درباره اظهار نظر پس از بازی‌اش مبنی بر این که به خانه‌اش باز می‌گردد، توضیح داد: پس از مسابقه گفت و گویی انجام دادم که در آن مصاحبه گفتم به خانه ام باز می‌گرددم. اما منظور اسلوونی نبود، منظورم خانه‌ام در تهران بود. من با تمام توان به کارم در بسکتبال ایران ادامه خواهم داد.

بچیروویچ در پایان درباره زمان بازگشت بوبان میتف به ایران نیز گفت: میتف فردا شب به ایران باز می‌گردد و از پس فردا کارش را آغاز خواهد کرد. تیم ملی از 13 بهمن وارد اردو می‌شود و برای غرب آسیا آماده خواهد شد.

در هفته‌ پانزدهم لیگ برتر بسکتبال تیم مهرام به نشانه اعتراض به تصمیمات داوری زمین مسابقه را ترک کرد و با باخت فنی برابر همیاری زنجان مواجه شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها