تراکتورسازی دوباره به صدر رفت

پرسپولیس دست به عصا صاحب پیروزی شد

پرسپولیس در شرایطی با یک گل از سد مهمان خود داماش گیلان گذشت که در این بازی تیم یحیی گل محمدی ریسک نکرد تا انرژی خود را برای شهرآورد هفته بعد با استقلال ذخیره کند .
کد خبر: ۵۳۶۰۴۳
پرسپولیس دست به عصا صاحب پیروزی شد

 

پرسپولیس در شرایطی با یک گل از سد مهمان خود داماش گیلان گذشت که در این بازی تیم یحیی گل محمدی ریسک نکرد تا انرژی خود را برای شهرآورد هفته بعد با استقلال ذخیره کند .

در این بازی که در ورزشگاه آزادی و از هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر برگزار شد ، سرخها بدون آنکه خود را برای پیروزی به آب و آتش بزنند ، با گل دقیقه 40 حسین ماهینی که از روی نقطه پنالتی زده شد ، صاحب 3 امتیاز شیرین مقابل تیم داماش شد تا با روحیه ای خوب به استقبال دیدار جمعه آینده با استقلال برود . در این بازی تیم حمید درخشان بازی قابل قبولی از خود ارایه داد و بویژه در نیمه دوم فشار زیادی را برای جبران گل خورده به پرسپولیس وارد آورد . پرسپولیس با این پیروزی 29 امتیازی شد و به رده نهم جدول صعود کرد .

 همچنین دردیگر دیدار مهم این هفته سپاهان با نتیجه سه بر صفر بر سایپای میزبان پیروز شد تا به 34 امتیاز در رده چهارم جدول بایستد .

تراکتورسازی موفق شد میزبانش نفت آبادان را نتیجه یک بر صفر شکست دهد. تک گل این دیدار را سید مهدی سید صالحی در دقیقه 51 وارد دروازه نفت کرد.تراکتور سازب با این برد 41 امتیازی شد تا هم امتیاز با تیم استقلال موقتا به صدر جدول صعود کند .

 

دیگر پیروزی پرگل این هفته را شاگردان علی دایی رقم زدند. راه آهن در خانه خود توانست با نتیجه 3 بر صفر آلومینیوم هرمزگان را از پیش رو برداشت. گل‌های این دیدار را مجتبی شیری (2 گل) و ایگور کاسترو به ثمر رساندند.

 

پیکان که در هفته‌های اخیر نتایج خوبی را به دست نیاورده، در این هفته نیز میزبان نفت تهران بودکه شاگردان ابراهیم‌زاده با نتیجه 3 بر صفر موفق به شکست پیکان شدند تا تیم عبدالله ویسی بیش از گذشته دچار مشکل شود. آخرین بازی هفته بیست دوم لیگ برتر را عصرامروز تیم های استقلال و ملوان در انزلی برگزار می کنند .  

 

نتایج دیدارهای هفته بیست و دوم:

 

پرسپولیس یک  داماش صفر

 

 

 

نفت آبادان صفرتراکتورسازی یک

 

فجر سپاسی یک  صبای قم یک

 

ذوب آهن یک  گهر دورد صفر

 

 

راه آهن3   الومینیوم  صفر

 

 

پیکان صفر  نفت تهران 3

 

 

  سپاهان 3  سایپا صفر

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها