نباید به کی روش اختیار می دادیم

خداداد: رویانیان در این فوتبال معجزه می‌کند!

خداد داد عزیزی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال گفت: نباید به کی روش این قدر اختیار می‌دادیم. او از کره مریخ نیامده که این طور برای فوتبال ما تعیین تکلیف کند.
کد خبر: ۵۳۵۶۹۴
خداداد: رویانیان در این فوتبال معجزه می‌کند!

عزیزی با بیان این که در این شرایط کاری که رویانیان در فوتبال می‌کند معجزه است، گفت: در این فوتبال که هیچ حساب و کتابی ندارد، رویانیان خوب کار کرده است. چنین مدیرانی به درد فوتبال ما می‌خورند. یک مدیر کمترین چیزی که با خود به باشگاه می‌آورد پول است. حالا اگر آن مدیر به مسایل فنی هم آشنایی نداشت می‌تواند با مشاوره گرفتن از بقیه این موضوع را حل کند.

وی در ادامه گفت: الحمدالله از نظر مالی نیازی ندارم و آنقدر شناخته شده هستم که احتیاج نداشته باشم با حضور در این فوتبال خود را مشهور کنم. دوست ندارم در این شرایط کار کنم. مدیرانی که پول ندارند از جان این فوتبال چه می‌خواهند؟ هزینه‌های فوتبال سرسام آور است و باید هزینه کنند. شرایط ابومسلم در این فصل واقعا بد بود. من دو، سه بار از مدیران تیم خواهش کردم به خوابگاه‌های بازیکنان سر بزنند و شرایط آنها را بهتر کنند، اما اقدامی نشد و من هم جدا شدم. تازه از ابومسلمی جدا شدم که دوستش دارم، اما در حال حاضر خیلی‌ها با این شرایط در ابومسلم کار می‌کنند و اصلا هم برایشان مهم نیست که به بازیکنان پول می‌دهند یا نه. این خیلی بد است که بازیکن تیم به سرمربی تیم بگوید به من پول قرض دهید!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها