همه چیز به کام استقلال

توقف دوباره پرسپولیس در آزادی

جریمه 132 میلیون تومانی تراکتورسازی

اعتراض تبریزی‌ها به کمیته استیناف

نایب رئیس هیأت فوتبال آذربایجان شرقی گفت: الزامی به بلیت فروشی در مسابقات لیگ برتر در آیین نامه‌ی سازمان لیگ وجود ندارد.
کد خبر: ۵۳۵۶۹۲
اعتراض تبریزی‌ها به کمیته استیناف

نایب رئیس هیأت فوتبال آذربایجان شرقی گفت: الزامی به بلیت فروشی در مسابقات لیگ برتر در آیین نامه‌ی سازمان لیگ وجود ندارد.

منطقه‌ی آذربایجان شرقی، رحمان ایمانی نژاد با اشاره به جریمه تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز از سوی کمیته انضباطی به دلیل خودداری از فروش بلیت در بازی با فجر سپاسی در فصل گذشته، افزود: در این خصوص با اعضای کمیته استیناف صحبت کرده ایم و به احتمال بسیار زیاد این جریمه حذف و یا کاهش یابد.

وی اضافه کرد: البته اعتراض خود را در دو بخش به کمیته استیناف اعلام کرده ایم.

ایمانی نژاد اظهار کرد: طبق آیین نامه و قوانین برگزاری مسابقات لیگ برتر، هیچ ضرورتی به فروش بلیت در مسابقات وجود ندارد و برابر تصمیم مسئولان استان، تماشای این مسابقه رایگان اعلام شد.

وی ادامه داد: همچنین کمیته انضباطی رأی خود را بر اساس حضور 70 هزار تماشاگر در این بازی اعلام و این تیم را به پرداخت یک میلیارد و 320 میلیون و 300 هزار ریال جریمه محکوم کرده است، در صورتی که اگر این بازی رایگان نبود، شاید چیزی کمتر از 20 هزار نفر از آن استقبال می کردند.

ایمانی نژاد گفت: کمیته انضباطی باید رأی خود را بر اساس حضور 20 تا 25 هزار تماشاگر که 80 درصد آن، سهم باشگاه و پنج درصد سهم هیأت فوتبال است، صادر می‌کرد.

وی افزود: هیأت فوتبال و باشگاه تراکتورسازی برابر تصمیم استانی از حق بلیت فروشی خود در این بازی گذشتند و کمیته انضباطی برای 15 درصد باقیمانده می توانست جریمه در نظر بگیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها