آشتیانی: آقای رهبری‌فرد! حکم کمیته فنی را دودستی به شما می‌دهم

پاسخ اعضای کمیته فنی قرمزها به رهبری‌فرد

وطنخواه: باید ببینیم حرف از دهان چه کسی درمی‌آید، بدبختی فوتبال ما همین است.
کد خبر: ۵۳۵۶۹۱
پاسخ اعضای کمیته فنی قرمزها به رهبری‌فرد

اعضای کمیته فنی باشگاه پرسپولیس جواب بهروز رهبری‌فرد در خصوص انتخاب اعضا توسط علی پروین را دادند.

بهروز رهبری‌فرد در برنامه شب گذشته ۹۰، انتقاداتی را در مورد انتخاب اعضای کمیته فنی باشگاه پرسپولیس از سوی علی پروین مطرح کرد که این موارد با واکنش رضا وطنخواه و ابراهیم آشتیانی مواجه شد.

وطنخواه در این‌باره گفت: واقعا برای این فوتبال که امثال این آقایان این طور اسم پیشکسوتان را زیر سؤال می‌برند، متاسفم. آقای رهبری‌فرد سوادتان در مقایسه با من چقدر است. من که عضو هیئت علمی دانشگاه شریف هستم و آشتیانی هم استاد دانشگاه است و سال‌ها برای تیم ملی بازی کرده‌ایم و مربیگری تیم ملی را داشته‌ایم. ما بد هستیم و چون کنار پروین نشسته بودیم انتخاب شدیم اما شما نفر اول هستید. بفرمایید! این گوی و این میدان دست شما.

 

وی افزود: ما پولی را بابت کمیته فنی نمی‌گیریم. شنیده‌ام حرف‌هایی در برنامه ۹۰ زده‌ای که واقعا برایت متاسفم. شما می‌گویی از پروین، درخشان، پیروانی، آشتیانی و آخرش من؛ بهتر هستی. باشد حق با تو است ما چون کنار پروین بودیم انتخاب شدیم. ولی واقعا متاسفم برای شما که در یک رسانه این طور پیشکسوتان را زیر سؤال می‌برید تا بقیه بخندند، اگر با فرد دیگری مشکل دارید آیا باید همه پیشکسوتان را زیر سؤال ببرید.

 

همچنین ابراهیم آشتیانی نیز در خصوص اظهارات رهبری‌فرد به فارس گفت: بهروز مثل پسر من است اما چون با افرادی در کمیته فنی مشکل دارد، این حرف را زده است، اما خود رهبری‌فرد هم می‌داند ما یک ریال از این باشگاه پول نمی‌گیریم. در انتخاب اعضای کمیته فنی هم با توجه به اینکه پروین حکم مدیر کمیته فنی را داشت، انتخاب‌ها را به او واگذار کردیم. سپس او با توجه به سابقه من و وطنخواه گفت این‌ها تجارب خوبی دارند و باید از آنها استفاده کنیم.

 

وی افزود: پیروانی و درخشان نیز به دلیل مربیگری در لیگ برتر انتخاب شدند اما حالا نمی‌دانم ماجرای اینکه ما کنار پروین نشسته بودیم و انتخاب شدیم، چیست. اشکالی ندارد بچه‌ها بیایند، ما دودستی جای خودمان را به آنها می‌دهیم. رهبری‌فرد پسر خوبی است و من دلم از حرف‌های او نمی‌گیرد و می‌دانم او از جای دیگری ناراحت است. خدا را شکر من مدرس و استاد دانشگاه هستم و اگر در کمیته فنی پستی قبول کردم فقط به خاطر پرسپولیس است و نه چیز دیگر.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها