هرگز نگفتم به نکونام اجازه رفتن می‌دهم

قلعه‌نویی: کارت بازی مجیدی آماده نیست

امیر قلعه‌نویی می‌گوید، هرگز نگفته‌ اگر پیشنهادی برای نکونام آمد، اجازه می‌دهد از استقلال برود.
کد خبر: ۵۳۵۶۴۸
قلعه‌نویی: کارت بازی مجیدی آماده نیست

امیر قلعه‌نویی می‌گوید، هرگز نگفته‌ اگر پیشنهادی برای نکونام آمد، اجازه می‌دهد از استقلال برود.

 

امیر قلعه‌نویی پس از تمرین بعدازظهر دوشنبه استقلال درباره وضعیت نکونام گفت: هرگز نگفته‌ام که اگر پیشنهادی برای نکونام آمد، اجازه می‌دهم، برود. بارها گفته‌ام که برای رفتن یک بازیکن از تیم باید منافع تیم، بازیکن و احساس بازیکن لحاظ شود. اگر تمام این‌ها جمع بود، آن وقت با برگزاری چندین جلسه در حضور کادر فنی و مدیریتی باشگاه، درباره این مسئله تصمیم می‌گیریم.

وی در ادامه درباره مفاد جلسه‌ی دیشب فتح‌الله‌زاده و نکونام اظهار بی‌اطلاعی کرد.

قلعه‌نویی درباره آخرین وضعیت مجیدی هم گفت: فعلا بدنساز تیم با او کار می‌کند تا او را آماده حضور در میدان کند. مجیدی فعلا آماده نشده ضمن این که هنوز کارت بازی‌اش نیز صادر نشده است.

سرمربی استقلال درباره دیدار تیمش برابر ابومسلم در دور یک‌ چهارم نهایی جام حذفی فوتبال ایران گفت: بازی حذفی شرایط خاص خود را دارد. با تیمی بازی می‌کنیم که از مربی باهوشی بهره می‌برد ولی با این حال کاملا آماده این بازی هستیم و با همه وجودمان برای پیروزی به میدان می‌رویم.

وی در ادامه درباره صحبت‌هایی که از قول وی درباره نبود بخاری در کمپ استقلال مطرح شده بود، گفت: هیچ‌گاه چنین حرفی نزدم و از همه خواهش می‌کنم که برای ما حاشیه نسازند. فقط درباره وضعیت هتل صحبت‌هایی کرده بودم ولی حرفی از بخاری نزده بودم.

قلعه‌نویی در پایان و در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا که از وی پرسیده بود، چرا استقلال در نیم فصل در گلزنی خیلی موفق نبوده است، گفت: در چند هفته اخیر وضعیت بهتری پیدا کرده‌ و با این حال باز هم روی گلزنی تمرین می‌کنیم. امیدوارم در آینده مشکل گلزنی ما حل شود، ضمن این‌که بازیکنان جدیدی که به خدمت گرفته‌ایم، در این راه به تیم کمک می‌کنند.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها