به داورانی که شبهه‌ای درباره‌شان هست، قضاوت داده نمی‌شود

کفاشیان: در مجمع استعفا خواهم داد

حرف‌های زیادی برای گفتن دارم

پاسخگویی باشد بر عهده کفاشیان!

استعفا نمی‌دهم و حرف‌های زیادی برای گفتن دارم ولی پاسخگویی باشد بر عهده علی کفاشیان.
کد خبر: ۵۳۵۵۷۳
پاسخگویی باشد بر عهده کفاشیان!

غلامرضا بهروان درباره مطرح شدن بحث استعفایش و فشارهایی که روی او وجود دارد، با بیان مطلب فوق گفت: من کار خودم را می‌کنم و هیچ عکس العملی به این فشارها ندارم. پیش از این بحث بازنشسته‌ها مطرح بود و طبیعی است برخی از دوستان با تشکیل یک شبکه، علیه من هجمه وارد کنند. باید دید این افراد دنبال چه منافعی هستند.

وی با اشاره به اینکه استعفا نخواهد داد، تاکید کرد: برای قانون احترام زیادی قائلم و صادقانه کارم را انجام خواهم داد. پاسخگویی بیشتر در این خصوص را بر عهده علی کفاشیان می‌گذارم که امروز یا فردا از عراق به ایران بر می‌گردد.

رئیس سازمان لیگ در خصوص اینکه گفته بود از سازمان لیگ کناره‌گیری خواهد کرد، یادآور شد: من وظیفه‌ام را در سازمان لیگ انجام می‌دهم و به صحبت‌هایی که مطرح می‌شود کاری ندارم. بقیه موارد را بر عهده کفاشیان گذاشته‌ام.

"چه زمانی می‌خواهید درباره شبکه‌ای که علیه شما فعالیت می‌کند، صحبت کنید"؟ وی در پاسخ به این سئوال ادامه داد: اجازه بدهید این فضا تمام شود، بعد. اگر حالا حرفی نمی‌زنم به این معنا نیست که حرفی برای گفتن ندارم. خیلی از صحیت‌هایم را گذاشته‌ام برای وقتی که شرایط حرف زدن فراهم باشد.

بهروان در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره فسخ قرارداد بازیکنان خارجی استقلال، ذوب آهن و تراکتورسازی که گفته می‌شود غیر قانونی بوده، اظهار داشت: کمیته انضباطی بعد از فسخ قرارداد این بازیکنان، رسما اعلام کرد که بازیکنان برای اعتراض یک هفته وقت دارند تا در صورت اعتراض، آرای قطعی صادر شود.

وی همچنین خاطرنشان کرد: با این حال من چند روزی سازمان لیگ نبوده‌ام و اجازه بدهید بعد از بررسی کامل موضوع، پاسخ شما را بدهم.

رئیس سازمان لیگ در پایان درباره تشکر باشگاه گهر در اعطای میزبانی به این تیم هم گفت: از اینکه میزبانی را به گهر دادیم پشیمان نیستم. این یک تصمیم جمعی بود و باید چنین فرصتی به مردم این شهر داده می‌شد. آنها از ابتدای لیگ شرایط میزبانی را نداشتند ولی دست در دست هم دادند و استادیوم خود را به شرایط استاندارد رساندند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها