تیم اولسن هازن آلمان که در بوندسلیگای آلمان از بازیکنان سرشناس پینگ‌پنگ بهره می‌برد. بازیکنانی همچون لی یوسومین از کره که قهرمان المپیک 2004 بود در این تیم است که موقعیت بسیار خوبی برای نوشاد است.
کد خبر: ۵۳۵۵۴۹
عالمیان در یک قدمی تیم "اولسن هازن" آلمان

پینگ‌پنگ باز المپیکی ایران که از سوی یک باشگاه آلمانی برای حضور در بوندسلیگا پیشنهاد دارد، به احتمال زیاد سال 92 به این تیم خواهد پیوست.

رحمت الله عالمیان، پدر نوشاد عالمیان در این باره گفت: صحبتهایی را در حاشیه مسابقات کاپ فجر با یک باشگاه آلمانی داشتیم و تا حدودی هم به توافق رسیدیم به طوری که احتمال حضور نوشاد در این تیم زیاد است.

وی ادامه داد: تیم اولسن هازن آلمان که در بوندسلیگای آلمان از بازیکنان سرشناس پینگ‌پنگ بهره می‌برد. بازیکنانی همچون لی یوسومین از کره که قهرمان المپیک 2004 بود در این تیم است که موقعیت بسیار خوبی برای نوشاد است.

عالمیان خاطر نشان کرد: من بسیار مصر هستم که فرزندانم برای پیشرفت خودشان به آلمان بروند و تجربه کسب کنند. تا 80 درصد نوشاد به بوندسلیگا خواهد رفت.

پدر نوشاد عالمیان با بیان این که اگر قرار باشد نوشاد به آلمان برود، سال آینده به این تیم آلمانی خواهد پیوست، گفت: نوشاد تا پایان لیگ برتر کشور، در ایران حضور خواهد داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها