تعطیلی فردای تهران هم در دست بررسی

هوا را «پاک» از دست داده‌ایم

مسابقات برخی از رشته‌های داخل سالن امروز در حالی پیگیری شد که مسابقات بعضی دیگر به دلیل آلودگی هوا به زمان دیگری موکول شد.
کد خبر: ۵۳۵۵۰۹
آلودگی هوا و ابهام در برگزاری مسابقات داخل سالن

جلسه کارگروه ملی و کمیته هماهنگی مواقع اضطرار استان تهران روز گذشته برگزار شد و در نهایت مسئولان تصمیم گرفتند با توجه به آلودگی هوای تهران شنبه کلیه ادارات و نهادها تعطیل شود. این تعطیلی تمرینات و مسابقات ورزشی را نیز شامل می‌شد به همین دلیل 3 مسابقه جمعه و شنبه تهران در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال تعطیل و قرار شد تا تمرینات ورزشی برگزار نشود.

مسئله مهم ابهام در برگزاری مسابقات داخل سالن از جمله ووشو، کاراته، هندبال، واترپلو،‌ فوتسال و شمشیربازی بود که بعضی از این رقابت‌ها لغو اما بعضی دیگر برگزار شد!

 

نکته مهم این است که اگر برگزاری مسابقات در داخل سالن با توجه به آلودگی هوا مشکل‌ساز است چرا مسابقات برخی از رشته‌ها برگزار نشد اما بعضی دیگر پیگیری شده است. به عنوان مثال در رشته‌های رزمی مسابقات ووشو لغو و به روز پنجشنبه هفته آینده موکول شد اما در کاراته این مسابقات برگزار می‌شود.

 

 در فوتسال نیز در بخش مردان این رقابت‌ها لغو شد اما در بخش بانوان به این صورت نیست و تنها رقابت تهران بین متین ورامین و ملی حفاری برگزار شد.

نکته قابل تامل دیگر در برگزاری تمرینات فوتبال است. در حالی که روز گذشته اعلام شد مسابقات جمعه و شنبه برگزار نمی‌شود اما تمرینات باشگاه‌ها در تهران ادامه دارد. اگر تعطیلی مسابقات به دلیل آلودگی هواست چرا مسئولان باشگاه‌ها را مجاب نمی‌کنند تا تمرینات نیز برگزار نشود؟

 

به هر حال به نظر می‌رسد بهتر است مسئولان در این خصوص اطلاع‌رسانی درستی داشته باشند تا تیم‌های شرکت‌کننده در لیگ برتر تکلیف خود را بدانند و در این خصوص تبعیضی صورت نگیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها