نجاریان مصاحبه خلاف واقع انجام داده است؛

خوراکچی: ثابت می‌کنم گلمان را در 0/6 ثانیه زدیم!

علیپور: کسی به ما اطلاعی نداده بود

بانوان فوتسالیست رقابتهای تهران را تعطیل نکردند!

تعطیلی مسابقات فوتسال به ما اعلام نشده بود وگرنه مسابقه این دو تیم را معوقه اعلام می‌کردیم. من شب گذشته از طریق تلویزیون مطلع شدم که به علت آلودگی مسابقات فوتبال منتفی شده است اما کسی خبری به ما نداد و نمی‌دانستیم که نباید بازی فوتسال را هم برگزار کنیم.
کد خبر: ۵۳۵۵۰۷
بانوان فوتسالیست رقابتهای تهران را تعطیل نکردند!

لیگ برتر فوتسال بانوان با وجود آلودگی هوا برگزار شد که با پیروزی پرگل پرسپولیس تهران و کاسپین قزوین همراه بود.

در هفته سوم لیگ برتر فوتسال بانوان، پرسپولیس تهران مقابل نفت آبادان 9 بر یک پیروز شد، متین وارنا ورامین در مقابل ملی حفاری به تساوی 4 – 4 رسید و شورای شهر نوشهر برابر تربیت بدنی شهریار 9 بر 3 به برتری دست یافت.

 

همچنین مس پارس اصفهان که مقابل داماش گیلان به میدان رفته بود، 4 بر 2 شکست خورد و بازی تیم‌های آرمان رضای خراسان و شمشاد دلیجان بدون گل به پایان رسید.

کاسپین قزوین که در فسا به مصاف تیم تربیت بدنی رفته بود توانست با نتیجه پرگل 11 بر 2 پیروز شود.

مسابقه متین وارنا ورامین و ملی حفاری در شرایطی در سالن پردیس بانوان تهران برگزار شد که استانداری تهران اعلام کرده بود تمام مسابقات ورزشی به دلیل آلودگی هوا در پایتخت لغو شود و از سوی فدراسیون فوتبال هم مسابقات فوتبال و فوتسال مردان تعطیل اعلام شد.

فاطمه علیپور، مسئول کمیته مسابقات بانوان فدراسیون فوتبال در این رابطه به ایسنا گفت: تعطیلی مسابقات فوتسال به ما اعلام نشده بود وگرنه مسابقه این دو تیم را معوقه اعلام می‌کردیم. من شب گذشته از طریق تلویزیون مطلع شدم که به علت آلودگی مسابقات فوتبال منتفی شده است اما کسی خبری به ما نداد و نمی‌دانستیم که نباید بازی فوتسال را هم برگزار کنیم.

وی افزود: زمانی که در سالن برگزاری مسابقه این دو تیم حضور داشتم مطلع شدم که مسابقات فوتسال مردان لغو شده است. به هر حال با این شرایط چون اطلاعی از تعطیلی مسابقات تهران نداشتیم، این بازی برگزار شد.

نتایج هفته سوم لیگ برتر فوتسال بانوان به شرح زیر است:

 

پرسپولیس تهران 9 - صنعت نفت آبادان یک

 

شورای شهر نوشهر 9 - تربیت بدنی شهریار 3

 

مس پارس اصفهان 2 - داماش گیلان 4

 

آرمان رضا خراسان صفر - شمشاد دلیجان صفر

 

تربیت بدنی فسا 2 - کاسپین قزوین 11

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها