پس از ارسال نامه تقدیر رییس آسیا به ایران

از روزبهانی در حد امکانات تقدیر می‌کنیم

رییس فدراسیون بوکس نامه تقدیر کنفدراسیون آسیا به ایران را نشان دهنده قدرت بوکس ایران و مایه افتخار دانست.
کد خبر: ۵۳۵۴۸۶
از روزبهانی در حد امکانات تقدیر می‌کنیم

احمد ناطق نوری اظهار کرد: ارسال این نامه برای ما خیلی مهم و خوب است و همانطور که گفته بودم بعد از المپیک لندن بوکس ایران به جهان شناسانده شد و همه پذیرفته‌اند که بوکس ایران دیگر زنگ تفریح نیست. شاید ما قبلا زنگ تفریح بودیم اما الان دیگر اینطور نیست و ما شانه به شانه آنها در مسابقات جهانی پیش می رویم.

وی افزود: احسان روزبهانی مبارزات خوبی را در المپیک به نمایش گذاشت و در بوکس نیمه حرفه‌ای هم خوب کار کرد که در نهایت باعث شد کنفدراسیون آسیا این نامه را برای ما ارسال کند. همه این مسایل برای ما جای افتخار دارد که آسیا اینطور به بوکس ما نگاه می کند.

رییس فدراسیون بوکس با تاکید بر اینکه روزبهانی جرات و جسارت خوبی دارد گفت: این بوکسور جوان ایران یک جنگجوی تمام عیار است و توانسته در این مدت که در قزاقستان حضور دارد به خوبی فنون قزاقها را بیاموزد و در آمدنش به ایران این سیستم مبارزه‌ای را به دیگر هم تیمی‌های خود انتقال دهد. این انتقال سیستم مبارزه‌ای باعث شده تا در صحبت با مربیان تیم ملی در نوع تمرینات تغییراتی ایجاد کنیم تا شرایط ملی پوشان ارتقا یابد.

ناطق نوری در پاسخ به این سوال که با توجه به تقدیر کنفدراسیون آسیا از روزبهانی تقدیر کند آیا فدراسیون ایران هم قصد چنین کاری را در قبال ملی پوش خود دارد، یاد آور شد: شرایط مالی ما را که خودتان بهتر می دانید، اما اگر بتوانیم مقداری شرایط خود را جمع و جور کنیم و امکانات اعتباری اجازه دهد حتما از روزبهانی تجلیل می کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها