کاروان 40 نفره دوچرخه سواری ایران در راه رقابتهای قهرمانی آسیا؛

رییس فدراسیون دوچرخه سواری: حضور پرقدرتی در آسیا خواهیم داشت

دوچرخه‌سواری قهرمانی آسیا

هند میزبان رکابزنان

برنامه رقابت‌های سی‌وسومین دوره مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی آسیا اعلام شد.
کد خبر: ۵۳۵۴۳۶
هند میزبان رکابزنان

سی‌وسومین دوره مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی آسیا در دو بخش مردان و زنان اسفندماه سال جاری به میزبانی هند برگزار می‌شود.

به نقل از وب سایت فدراسیون دوچرخه سواری، سی‌وسومین دوره مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی آسیا در رده سنی بزرگسالان و بیستمین دوره رقابت‌های جوانان، از 17 تا 27 اسفندماه سال جاری در بخش‌های مردان و زنان و زیر 23 سال مردان و در مواد پیست و جاده و در سطح یک اتحادیه بین‌المللی دوچرخه سواری (UCI)، به میزبان هند و در شهر دهلی‌نو برگزار می‌شود.

در این دوره از رقابت‌ها، رکابزنان از تاریخ هفدهم تا بیست و یکم اسفندماه در مواد پیست و از تاریخ 23 تا 27 در مواد جاده با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

جلسه مدیران تیم‌های شرکت کننده در رقابت‌های مواد پیست این دوره از مسابقات قهرمانی آسیا نیز روز چهارشنبه شانزدهم اسفندماه از ساعت 17 به وقت محلی در هتل آشوکا"برگزار می‌شود و نشست سرپرستان تیم‌های حاضر در رقابت‌های مواد جاده نیز ساعت 17 به وقت محلی روز سه شنبه بیست و دوم اسفند ماه در همان مکان برگزار خواهد شد.

همچنین کنگره سالیانه کنفدراسیون دوچرخه سواری آسیا (ACC)، نیز روز بیست و دوم اسفند ماه از ساعت 10 صبح در هندوستان برگزار می‌شود.

رقابت‌های مواد پیست مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی آسیا 2013 هندوستان، در پیست 250 متری چوبی و سرپوشیده "یامونا" مجموعه ورزشی" IG"دهلی نو برگزار می‌شود.

این پیست دارای شیب حداکثر 42 درجه و حداقل 12 درجه و پهنای هفت متری است.

سی و دومین دوره رقابت‌های دوچرخه سواری قهرمانی آسیا در رده سنی بزرگسالان و نوزدهمین دوره مسابقات در رده سنی جوانان و اولین دوره رقابتها در رده سنی زیر 23 سال، بهمن ماه سال گذشته به مدت 10 روز در شهر "کوالالامپور" کشور مالزی برگزار که تیم ملی دوچرخه سواری کشورمان موفق به کسب 9 مدال رنگارنگ (2طلا، 3 نقره و چهار برنز) شد.

همچنین دراین مسابقات تیم ملی زیر 23 سال کشورمان با کسب یک مدال طلا در ماده تایم تریل و یک برنز و یک مقام هفتمی در ماده استقامت جاده، به مقام نایب قهرمانی قاره آسیا در این دوره از مسابقات دست پیدا کرد.

در این رده‌بندی ژاپن با کسب یک مدال طلا و یک نقره مقام اول، ایران با یک مدال طلا و یک مدال برنز مقام دوم و مالزی با یک مدال نقره مقام سوم را از آن خود کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها