اگر افت کرده‌ام شما باید پاسخگو باشید

دلیل عدم اعزامم به انتخابی المپیک را شفاف بگویید

کاپیتان تیم ملی پینگ‌پنگ گفت: اگر من در حال حاضر افت کرده‌ام شما باید پاسخگوی آن باشید.
کد خبر: ۵۳۵۳۹۰
دلیل عدم اعزامم به انتخابی المپیک را شفاف بگویید

محمدرضا اخلاق پسند در مورد شرایط آمادگی‌اش اظهار داشت: وصعیت خوبی دارم و خوشبختانه تمام بازی‌هایم در لیگ را برده‌ام. تیم‌مان در این فصل از ترکیب با تجربه‌ و جوانترها استفاده می‌کند. قرار بود در این فصل بازیکن خارجی بگیریم که این اتفاق نیفتاد و تا حدودی شانس قهرمان‌مان پایین آمد.

وی ادامه داد: اگر در بازی اول به دی نمی‌خوردیم، خیلی وضعیت‌مان بهتر می‌شد و حتی می‌توانستیم در بازی سوم یا چهارم آنها را شکست دهیم.در این فصل تیم‌های خوبی از لحاظ کیفی حضور دارند. ما نباید به دنبال این باشیم که تیم‌های زیادی وارد لیگ شوند، چون به آن تعداد بازیکن نداریم.

کاپیتان تیم ملی پینگ‌پنگ در مورد اینکه قرار است پس از مدت‌ها اردوی تیم ملی برگزار شود، گفت: هر وقت به اردو دعوت شوم حضور پیدا می‌کنم و به دنبال این نیستم که اردوها چه قدر مفید است یا خیر. من فقط به خاطر تیم ملی می‌آییم.

وی در مورد صحبت‌های مدیر تیم‌های ملی در مورد سطح رقابت‌های جام فجر عنوان کرد: اگر ما گفته‌ایم که جام فجر کیفیتش متوسط بود با توجه به اوج آمادگی و کارنامه‌ای که داریم، این حرف را زده‌ایم. با توجه به سوابق خودمان می‌گوییم که تیم‌هایی که آمدند، سطح‌شان پایین بود. خودم به شخصه بازیکنانی را که برده‌ام با نفراتی که در جام فجر آمدند، قابل مقایسه نبودند. حالا چرا بازی من افت کرده و شکست می‌خورم آقای بابادی وند به عنوان مدیر تیم‌های ملی باید پاسخگو باشد.

وی ادامه داد: فردا روزی اگر من در اعزام‌ها در ترکیب تیم بودم، نباید انتظار برد یا مساوی با نفری که در سال 6 یا 7 تور جهانی شرکت می‌کند، داشته باشند. میدیا لطف الله نسبی، افشین نوروزی و مهران احدی هم همین شرایط را دارند.

اخلاق پسند ادامه داد: بابادی وند به جای اینکه به وظیفه اصلی خود برسد به دنبال پاسخ دادن به بازیکنان است. ما هم می‌توانیم صحبت‌های او را نقد کنیم و پاسخش را بدهیم. اگر این کار نمی‌کنیم دلیل بر این نیست که چیزی از پینگ‌پنگ نمی‌داینم بلکه به سطح اول این رشته واقف هستیم و دلیل ماندگاری‌مان در تیم ملی هم همین است. به نظر من هرکسی باید وظیفه اصلی خودش را انجام دهد.

وی ادامه داد: او در صحبت‌های خود بیشتر از ریچارد پروزه آلمانی تعریف می‌کند و حالا یک سوال از او دارم و ان اینکه چرا پروزه وقتی به شما گفت که در مسابقات انتخابی المپیک حتما باید اخلاق‌پسند در ترکیب تیم اعزامی باشد، این کار را نکردید؟ شما در خلوت این موضوع را به من گفته‌اید، اما آیا می‌توانید آن را به صورت رسمی هم اعلام کنید؟

کاپیتان تیم ملی پینگ‌پنگ عنوان کرد: اگر سکوت می‌کنیم و چیزی نمی‌گوییم دلیلش این است که در زمان اعتراضات بازیکنان به فدراسیون دین خود را ادا کردیم و تاوان آن را هم دادیم. چند سال دیگر به این حرف بازیکنان تیم ملی خواهند رسید که می‌گفتند باید مربی و مدیر تیم‌های ملی حتما سابقه ملی پوش بودن، داشته باشند.

وی در پایان گفت: شاید بابادیوند در زندگی شخصی خود آدم بسیار خوبی است، اما من بحث فنی پینگ‌پنگ می‌کنم و با هیچ کسی هم تعارف ندارم. هیچ وقت سنگ خودم را به سینه نزده‌ام و خوشبختانه در 3 سال گذشته از هیچ گونه حمایتی هم برخوردار نبودم، اما مطمئناً چیزهایی را که در سینه دارم را در فرصت مناسب بیرون خواهم ریخت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها