آغاز هفته‌ نوزدهم لیگ برتر - جام خلیج فارس

نخستین پیروزی لیگ‌برتری سرخ‌ها با یحیی

پرسپولیس نخستین پیروزی خود را در نیم فصل دوم لیگ برتر به دست آورد.
کد خبر: ۵۳۵۳۶۸
نخستین پیروزی لیگ‌برتری سرخ‌ها با یحیی

در آغاز هفته‌ نوزدهم لیگ برتر تیم فوتبال پرسپولیس توانست برابر میزبانش فجر سپاسی با نتیجه‌ دو بر صفر به پیروزی برسد.

نیمه اول

بازیکنان پرسپولیس بازی را توفانی آغاز کرده و در همان ثانیه‌های ابتدایی بازی روی کار خوب تیمی به گل رسیدند. غلامرضا رضایی در ثانیه 33 با شوتی سرضرب یکی از سریع‌ترین گل‌های رقابت‌های این لیگ برتر را به ثمر رساند.

بازی خوب سرخ‌پوشان در ادامه نیز به چشم می‌خورد تا این تیم یک موقعیت گلزنی دیگر نیز به دست آورد اما غلامرضا رضایی لحظه‌ای قبل از زدن گل دوم خود از سوی مدافع فجرسپاسی نقش بر زمین شد که محسن قهرمانی این صحنه را پنالتی تشخیص نداد.

در ادامه بازی پرسپولیس باز هم در عمق به گل رسید. کریم انصاری فرد در دقیقه‌ی 26 در موقعیتی تک به تک با یک ضربه چکشی توپ را از زیر پای سنگربان فجر وارد دروازه کرد.

نیمه دوم

پرسپولیسی‌ها در این نیمه هم بر حریف خود برتری داشتند. شاگردان گل‌محمدی در دقیقه 61 روی حرکت عمقی غلامرضا رضایی صاحب یک موقعیت مناسب شدند که مهاجم سرخپوشان این فرصت تک به تک را از دست داد و به اوت زد.

پنج دقیقه بعد کریم انصاری فرد بار دیگر در یک حرکت عمقی با دروازه‌بان حریف تک به تک شد و در حالی که قصد داشت او را دریبل کند، ناموفق بود و دروازه‌بان فجر توپ را مهار کرد. سه دقیقه بعد مهاجم جوان سرخپوشان بار دیگر در موقعیت تک به تک قرار گرفت و این بار موفق شد دروازه‌بان حریف را از پیش‌رو بردارد اما ضربه او پس از برخورد با تیر دروازه‌ به بیرون رفت.

حملات فجر به موقعیت خطرناکی ختم نمی‌شد و در نهایت سرخپوشان با همان دو گل سه امتیاز بازی را به دست آوردند.

پرسپولیس با این پیروزی 25 امتیازی شد و موقتا به رده نهم جدول صعود کرد. فجر سپاسی هم با 24 امتیاز به رده یازدهم سقوط کرد.

در دیگر دیدار همزمان صبای قم میزبان ذوب آهن بود که این بازی در پایان با تساوی بدون گل به پایان رسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها