حاشیه‌ دیدار استقلال و راه‌آهن؛

استقلالی ها دایی را تشویق کردند

من تصمیم می گیرم کاپیتان چه فردی باشد

دوست مجیدی پستی نگرفته است

سرمربی تیم استقلال بااعلام اینکه ما یک کاپیتان داریم و آن هم مردم هستند، گفت:با برگشت فرهاد مجیدی به ترکیب تیم تصمیم می گیرم چه کسی کاپیتان باشد.
کد خبر: ۵۳۵۳۱۷
دوست مجیدی پستی نگرفته است

امیرقلعه نویی پس از تمرین عصر امروز تیم فوتبال استقلال در جمع خبرنگاران در خصوص مسائل مختلف باشگاه استقلال و بازی این تیم مقابل سایپا در هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر، ضمن بیان مطلب فوق گفت: ما روز به روز روند رو به رشدی را پست سر می‌گذاریم و خوشبختانه با ارایه یک بازی منطقی و تاکتیکی توانستیم تیم آلومینیوم را در زمین خود شکست داده و شروع خوبی را در نیم فصل دوم داشته باشیم.

وی در همین خصوص افزود: سایپا تیم خوبی است که از مربی کاربلد و باتجربه‌ای برخوردار است. از این پس تمام بازی‌ها در نیم فصل دوم حکم فینال را داشته و تیم‌ها فرصتی برای جبران اشتباه خود ندارند. ما سه بازی تیم سایپا را آنالیز کرده و پی بردیم آنها نسبت به گذشته تغییر سیستم داده‌اند.

سرمربی تیم استقلال در خصوص بازیکنان مصدوم این تیم پیش از بازی با سایپا اظهار داشت:‌ در حال حاضر دو بازیکن مصدوم داریم اما خوشبختانه مشکل کمبود بازیکنان ما نسبت به نیم فصل اول برطرف شده به طوری که به دلیل داشتن چند بازیکن در هر پست مجبوریم به بعضی از بازیکنان‌ خود در برخی بازی ها به دلیل فشردگی بازی‌ها استراحت دهیم.

وی در خصوص گفتگویی که با جواد نکونام در حاشیه تمرین امروز داشت تصریح کرد:‌ به دلیل اینکه در داخل ساختمان شلوغ بود ترجیح دادم صحبتی را درون زمین با جواد نکونام داشته باشم. نکونام با حضور در بندرعباس به حواشی پیش آمده پایان داده و نشان داد که مشکلی وجود ندارد. باید یک سری صحبت‌ها با بزرگان و بازیکنان جوان تیم انجام شود که در آینده مشکلی پیش نیاید.

وی در پاسخ به این پرسش که تکلیف کاپیتانی در استقلال سرانجام چه شد، گفت: ما یک کاپیتان داریم و آن هم مردم هستند. با برگشت فرهاد مجیدی به ترکیب تیم تصمیم می گیرم که چه کسی کاپیتان باشد.

سرمربی تیم استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا رفت و آمد برخی دوستان فرهاد مجیدی در باشگاه استقلال شما را ناراحت نمی‌کند گفت: مگر دوست مجیدی در باشگاه استقلال پست گرفته که از ان ناراحت باشم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها