من که نمی‌توانم در رختکن تیم‌ها دنبال آمپول و قرص و دارو بگردم. شغل من مربیگری است و این کارها بر عهده افراد دیگری است.
کد خبر: ۵۳۵۲۸۳
پیروانی:دوپینگ در لیگ یک وجود دارد

افشین پیروانی مدعی شد دوپینگ در لیگ یک وجود دارد و از برنامه «90» خواست به اتفاقات این لیگ توجه کند.

 

سرمربی تیم فوتبال سنگ آهن بافق یزد با انتقاد از شرایطی که در لیگ دسته اول وجود دارد، اظهار کرد: من یک ماه است که در لیگ یک کار می‌کنم و مشخص نیست در آینده هم اینجا باشم یا نه. اما در این مدت چیزهایی دیدم که لازم می‌دانم بگویم. اتفاقاتی در لیگ یک می‌افتد که در حد فاجعه است.

 

وی افزود: متاسفانه نظارت کافی روی لیگ یک وجود ندارد و برای داوران اتفاقی می افتد که تاسف بار است. داوران امنیت جانی ندارند. آنها انواع و اقسام توهین‌ها، فحاشی‌ها و شعارها را می‌شنوند و بعضا به آنها حمله فیزیکی هم می‌شود.

 

پیروانی با اشاره به موضوع دوپینگ در لیگ یک، گفت: من قبلا هم در این رابطه صحبت کرده بودم و الان هم می گویم. رییس کمیته‌ دوپینگ فدراسیون گفته پیروانی اگر مستنداتی دارد ارائه کند. من که نمی‌توانم در رختکن تیم‌ها دنبال آمپول و قرص و دارو بگردم. شغل من مربیگری است و این کارها بر عهده افراد دیگری است. ما فیلم بازی تیمی که در هفته‌ بعد باید مقابلش قرار بگیریم را آنالیز می‌کنیم، وقتی آن تیم مقابل ما بازی می‌کند از نظر دوندگی و آمادگی کاملا تغییر کرده و انرژی بیشتری دارد.

 

وی گفت: حرف من این است که یک تیم در عرض یک هفته‌ نمی‌تواند با این حجم تغییر در آمادگی در بازی حاضر شود. این مساله غیر قابل باور است. بازیکن در دقیقه 50 به خاطر فشار ناشی از دوپینگ آنقدر می‌دود که خسته می‌شود و با بازیکن دیگری تعویض می‌شود. این اتفاقات هشدار دهنده است و ربطی به مسایل بدنسازی ندارد. بالاخره ما سال‌ها در فوتبال بوده ایم و این مسایل را می‌فهمیم. لیگ یک لیگ مسمومی است.

 

سرمربی سنگ آهن بافق یزد با اشاره به این که فردوسی‌پور و «90» باید به اتفاقات لیگ یک توجه کنند، به ایسنا گفت: در این پنج بازی که من در لیگ یک هستم به عینه دیدم که داوران امنیت جانی ندارند. مسئولان فدراسیون به ویژه کمیته‌ داوران باید این مسایل را جدی بگیرند، این‌ها حق الناس است. ما هم نمی‌توانیم خود را در این جو داخل کنیم و دست به کارهایی غیر اخلاقی بزنیم، اما همه این‌ها مسایلی است که سکوت کردن در قبال آنها درست نیست.

 

وی ادامه داد: خیلی راحت به بازیکنان و مربیان ما فحاشی و حمله می‌کنند. واقعا از برنامه «90» انتظار دارم به این مسایل بپردازد. فکر می‌کنم لیگ یک، یک عادل فردوسی‌پور می‌خواهد.

 

افشین پیروانی درباره شرایط تیمش در جدول هم به ایسنا گفت: وقتی تیم را تحویل گرفتم در رتبه دوازدهم حضور داشتیم، اما در پنج بازی قبل 10 امتیاز گرفتیم. در یک بازی هم باختیم که حق مان نبود و داور برای ما یک پنالتی نگرفت. ما در نیم فصل هشت بازیکن را کنار گذاشتیم. امیری از راه‌آهن، ترابی از گهر، خسروی از فجر سپاسی و عزیزی از ملوان را به خدمت گرفتیم که همه آنها عملکرد خوبی داشته‌اند. وقتی اینجا آمدم هدف، نگه داشتن تیم در لیگ بود، اما الان شرایطمان بهتر شده و با تیم‌های مدعی فاصله کمی داریم. کار در اینجا را به دلیل صداقت مسئولان باشگاه قبول کردم و با مجموعه خوبی که وجود دارد تلاش می‌کنیم انتظارات را برآورده کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها