رقابتهای لیگ برتر والیبال عصر امروز برگزار می شود که در حساس ترین دیدار تیم های پیکان و پیشگامان برای تعیین صدرنشین به مصاف هم می روند.
کد خبر: ۵۳۵۲۲۱
جنگ صدرنشینی پیکان و پیشگامان

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان، در هفته چهاردهم لیگ برتر والیبال ایران تیم های بالانشین کار سختی مقابل رقبای خود دارند و کوچکترین لغزش می تواند جایگاه آن ها را جابجا کند. در این بین تیم های 24 امتیازی سایپا، کاله و متین ورامین که در رده های سوم تا پنجم قرار دارند برای حفظ جایگاه خود کار سخت تری نسبت به سایر تیم ها در پیش دارند. هرچند که اوج حساسیت به دوئل پیشگامان صدرنشین و پیکان رده دومی مربوط می شود.
در تهران تیم پیکان میزبان تیم صدرنشین جدول یعنی پیشگامان کویر یزد است. تهرانی ها برای جبران شکست دور رفت خود تدابیر خاصی را اندیشیده اند و البته می دانند که اگر این تیم را مانند بازی رفت دست کم بگیرند پیش بینی نتیجه بازی سخت می شود. یزدی ها که در هفته های اخیر سایه رقبا را جدی تر احساس کرده اند به دنبال افزایش فاصله امتیازی با پیکان و تداوم صدرنشینی هستند. در کرج تیم سوم جدول یعنی سایپا از نوین کشاورز تهران میزبانی می کند. کرجی ها که یک برد شیرین 3 بر صفر را از هفته گذشته در کارنامه خود ثبت کردند حالا با روحیه ای خوب به مصاف نوین کشاورز می روند تا با کسب امتیاز کامل این بازی در جمع مدعیان باقی بمانند. مطمئنا آرمات سرمربی نوین هم برای مقابله برابر این تیم هم تدابیر خاص خود را دارند تا شکست 3 بر 2 مرحله رفت را این بار با پیروزی جبران کنند. اما در ورامین تیم متین این شهر از شهرداری تبریز پذیرایی می کند. شاگردان مصطفی کارخانه که شکست سنگینی را در بازی گذشته خود متحمل شدند مقابل تبریزی هایی به میدان می روند که درست با همین شرایط مواجه هستند و برای جبران شکست بازی هفته قبل پا به میدان می گذارند. تاجری سرمربی شهرداری تبریز برای کسب امتیاز از ورامینی ها به آب و آتش می زند تا با دست پر از ورامین خارج شود. در ادامه رقابتهای عصر امروز شهرداری ارومیه در بندرعباس به مصاف تیم آلومینیوم این شهر می رود. هرمزگانی ها که خوشحال از برد 3 بر 2 خود در مشهد هستند در شرایطی به مصاف شهرداری می روند که یاشار شاهینی بازیکن کلیدی خود را به علت محرومیت در اختیار ندارند. شهرداری ارومیه هم برای کسب بهترین نتیجه سخت تلاش خواهد کرد تا مانند بازی رفت پیروز از میدان خارج شوند. البته این تیم که با رای کمیته انضباطی پیروز بازی با کاله شد و هم اکنون خود را 2 رده بالاتر و در رده ششم می بیند. شهرداری که تا حدی به بالانشینان نزدیک شده تمام تلاش خود را برای افزایش شمار امتیازاتش می کند. بازرگانی جواهر گنبد پذیرای میزان مشهد است. مشهدی ها که هم اکنون در رده هفتم جدول جای دارند مطمئنا روز سختی را برای تیم میزبان رقم می زنند چراکه شاگردان قوچان نژاد همچون بازی رفت به دنبال پیروزی هستند تا از کورس مدعیان خارج نشوند. اما در آمل تیم کاله این شهر از باریج اسانس کاشان پذیرایی می کند. بهروز عطایی و شاگردانش که بازی هفته گذشته خود را نیمه تمام رها کردند تا کمیته انضباطی آنها را بازنده این مسابقه اعلام کند حالا به مصاف شاگردان حسین معدنی می روند تا نه تنها نتیجه بازی رفت را تکرار کنند بلکه امتیاز کامل را به دست آورند. کاشانی ها هم که از بازی هفته گذشته یک پیروزی را به جدول افتخارات خود اضافه کردند مصصم و باروحیه مقابل میزبان خود پا به میدان می گذارند تا بتوانند شمار امتیازاتشان را بیفزایند.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها