من شفاهی اعلام کردم که روی نیمکت نمی‌نشینم

قاسمپور: فدراسیون فوتبال در و پیکر ندارد

خنده‌ دار است که چگونه یک مربی بدون قرارداد روی نیمکت می‌نشیند. فدارسیون ما آنقدر بی در و پیکر است که مربی به راحتی می‌تواند مجوز بگیرد. مربی کارت دارد، نمی‌تواند روی نیمکت بنشیند حالا چه طور شد یک شبه مجوز سرمربی صادر می‌شود.
کد خبر: ۵۳۵۲۰۵
قاسمپور: فدراسیون  فوتبال در و پیکر ندارد

سرمربی سابق تیم فوتبال مس کرمان گفت: پیروزی برابر سپاهان نتیجه زحمات ما بود نه آقایانی که در خانه خوابیده بودند.

ابراهیم قاسمپور در خصوص درگیری روز گذشته با قائم مقام باشگاه مس کرمان در هتل عنوان کرد: درگیری و اتفاق خاصی نبود همان کسی که روزی مس را می‌کوبید و می‌جوید حالا به طرفداری آقای شهبازی حرف‌های ناحقی می‌زد که من هم جواب او را دادم.

وی درباره وضعیت خود خاطرنشان کرد: استعفا نداده‌ام و منتظرم تا آقایان تکلیفم را مشخص کنند. من هم تمایلی به کار کردن در این مجموعه ندارم. آقای شهبازی می‌گوید کجای دنیا یک روز قبل از بازی سرمربی تیم اعلام می‌کند که روی نیمکت نشیند. من هم می‌گویم کجای دنیا این همه مدت با سرمربی چنین برخوردهایی می‌کنند.

سرمربی سابق مس کرمان تصریح کرد: دندان روی جگر گذاشتم و چیزی نگفتم و تمام تعهدات خود را تا روز بازی انجام دادم اما متاسفانه آقایان با من بازی کردند و دائم امروز و فردا کردند. من شفاهی اعلام کردم که روی نیمکت نمی‌نشینم اما هیچ جا در رسانه‌ها این را مطرح نکردم. شاید قلبا دوست داشتم چنین کاری کنم اما تصمیم گرفتم تیمم را هدایت کنم.

قاسمپور یادآور شد: آقایان شیطنت کرده بودند و 4-5 روز پیش، پیش از اینکه این موضوع مطرح شود با مربی مذاکره کرده بودند. آنالیز هر دیدار هم در رختکن قبل از بازی صورت می‌گیرد. آقایان یکسری مسائل را بهانه کردند و علیه من استفاده کردند.

وی با اشاره به اینکه مجوز مربی مس ساعت 3 شب صادر شده گفت: خنده‌ دار است که چگونه یک مربی بدون قرارداد روی نیمکت می‌نشیند. فدارسیون ما آنقدر بی در و پیکر است که مربی به راحتی می‌تواند مجوز بگیرد. مربی کارت دارد، نمی‌تواند روی نیمکت بنشیند حالا چه طور شد یک شبه مجوز سرمربی صادر می‌شود.

سرمربی سابق مس کرمان درباره پیروزی این تیم برابر سپاهان یادآور شد: از این پیروزی خوشحالم زیرا زحمات ما بود که این برد رقم خورد. فکر نمی‌کنم آقایانی که در خانه خوابیده بودند در این پیروزی نقشی داشته باشند. از تخم مربی تیم را درآوردند بعد او می‌گوید از نظر روحی و روانی روی بازیکنان کار کرده اما چگونه می‌شود کسی ساعت 11 صبح به تیم ملحق شود و بعد بخواهد از لحاظ روحی و روانی روی بازیکنان کار کند. شاید به بازیکنان آمپول زده است. او اسم 8 بازیکن روی نیمکت را بلد نبود. چگونه می‌تواند در پیروزی نقش داشته باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها