فدراسیون به دنبال جذب سرمربی اسپانیایی ثامن الحجج؛

رافائل جدی ترین گزینه سرمربیگری تیم ملی هندبال

کوزه گری: چرا انتقاد می کنند؟

پدر خانواده بالای سر دختران هندبال

نمی‌دانم چرا برخی‌ها به حضورم در کنار تیم ملی بانوان در اندونزی انتقاد می‌کنند.
کد خبر: ۵۳۵۱۵۸
پدر خانواده بالای سر دختران هندبال

جلال کوزه‌گری درخصوص مسائل مختلف هندبال صحبت‌هایی ارائه کرد که متن مصاحبه وی را در زیر می‌خوانید:

 

 * در مسابقات آسیایی زنگ تفریح حریفان نبودیم

 

رئیس فدراسیون هندبال ابتدا درمورد تیم ملی هندبال بانوان ایران و کسب عنوان نهم در بین دوازده تیم حاضر در چهاردهمین دوره رقابت‌های هندبال قهرمانی زنان آسیا در اندونزی اظهار داشت: همان جیزی که انتظار داشتیم تقریباً محقق شد. می‌خواستیم در جمع هشت 8 تیم برتر قرار داشته باشیم، اما باتوجه به گروه‌بندی و شرایطی که پیش آمد در جایگاه نهم قرار گرفتیم. در این دوره از مسابقات زنگ تفریح حریفانی مانند کره‌جنوبی و کره‌شمالی و... نبودیم و با قدرت بازی کردیم.

 

وی ادامه داد: تیم‌هایی که اول و دوم شدند در گروه ایران بودند؛ تیم پنجم هم در گروه ایران قرار داشت. اگر ایران در گروه دیگری قرار می‌گرفت ممکن بود تنها با ژاپن و قزاقستان مشکل پیدا کند و می‌توانست سایر تیم‌ها را شکست دهد.

 

 * وزارت ورزش هم نمی‌خواهد فدراسیون‌ها بی‌پولی بکشند

 

کوزه‌گری در مورد جلسه شب گذشته با وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: شب گذشته جلسه عمومی با وزیر ورزش بود و مباحث مختلفی مطرح شد. به هر حال باید تلاش کنیم تا فعالیت‌هایمان بهتر از گذشته انجام شود و مشکلاتی که وجود دارد را برطرف کنیم.

 

رئیس فدراسیون هندبال خاطرنشان کرد: ورزش ایران در شرایط خاصی قرار دارد و وزارت ورزش هم نمی‌خواهد که فدراسیون‌ها بی‌پولی بکشند. قطعا مسئولان هم در تلاش هستند تا مشکلات مالی را برطرف کنند تا ورزش را به جایگاه واقعی خود برسانند.

*  برای حفظ پانیچ به دنبال اسپانسر هستیم

 

وی درمورد مربیان خارجی هندبال ایران و ثبت قرارداد با رافائل برای تیم ملی مردان و تمدید قرارداد با پانیچ برای تیم ملی بانوان خاطرنشان کرد: شرایط رافائل را مسئولان باشگاه ثامن‌الحجج سبزوار باید بررسی کنند. ما هم جلسه‌ای با هم برگزار خواهیم کرد تا بتوانیم از وجود وی برای تیم‌های ملی مان استفاده کنیم.

 

کوزه‌گری افزود: اگر بتوانیم اسپانسر مناسب پیدا کنیم قطعا پانیچ را هم حفظ خواهیم کرد، اما در غیر این‌صورت ممکن است با وی قطع همکاری کنیم.

 

 * حضور 3 تیم در صف مدعیان قهرمانی نشان از کیفیت بالای لیگ برتر دارد

 

رئیس فدراسیون هندبال درمورد نیم فصل نخست لیگ برتر هندبال باشگاه‌های ایران که با قهرمانی فولاد مبارکه خاتمه پیدا کرد، گفت: لیگ امسال از شرایط بسیار خوبی نسبت به سال‌های گذشته برخوردار بود. همین که سه تیم در صف مدعیان قهرمانی قرار دارند نشان از کیفیت بالای رقابت‌ها دارد.

 

وی افزود: فدراسیون هم تلاش می‌کند با انتخاب داوران مناسب برای مسابقات حساس شرایط را به گونه‌ای رقم بزند که مشکلی از نظر داوری هم به‌وجود نیاید. امیدوارم نیم فصل دوم مسابقات هم به همین روند ادامه پیدا کند.

 

 * پدر خانواده هستم و با تیم بانوان به اندونزی ‌رفتم!

 

رئیس فدراسیون هندبال درخصوص علت سفرش همراه با تیم ملی بانوان تصریح کرد: هیچ مشکلی وجود ندارد. برخی رسانه‌ها اعلام کردند که کوزه‌گری 20 روز به سفر رفته بود، در حالی که مسابقات در مدت 10 روز برگزار شده بود.

 

وی با بیان اینکه مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک در جریان سفر من بودند، افزود: رئیس فدراسیون جایگاهی دارد و کسی نمی‌تواند برایش تعیین تکلیف کند. حضور من در کنار تیم‌های ملی قوت قلبی برای بازیکنان است. مسئله خاصی هم وجود نداشت و نمی‌دانم منبع این حرف‌و حدیث‌ها کجا است؟ انتقاد برخی‌ها به من مانند این است که بگویند چرا پدر خانواده در کنار فرزندانش حضور دارد؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها