استقلال با پیروزی برابر گهر به یک چهارم صعود کرد

بدرود دورودی‌ها با جام حذفی

تیم فوتبال استقلال تهران در حالی با پیروزی برابر گهر دورود به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کرد که این بار هم یک بازیکن تازه وارد عامل اصلی پیروزی آبی پوشان بود.
کد خبر: ۵۳۵۰۷۶
بدرود دورودی‌ها با جام حذفی

تیم‌های فوتبال استقلال و گهر دورود در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت 13:30 امروز در ورزشگاه تختی دورود به مصاف هم رفتند که این مسابقه در پایان با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال به پایان رسید.

دو تیم در نیمه نخست موقعیت چندانی برای گلزنی نداشتند. گهر در دقایق ابتدایی بازی کنترل بیشتری روی بازی داشت که بازیکنان استقلال به تدریج و با گذشت زمان موفق شدند خود را از زیر فشار حریف خارج کنند.

جذابیت بازی در نیمه دوم و با حملات تیم استقلال جذابتر شد بخصوص اینکه مهاجمان این تیم با حضور مجتبی جباری در زمین فرصت‌های خوبی برای باز کردن دروازه گهر به دست آوردند. در مهمترین موقعیت، آبی پوشان موفق شدند در دقیقه 59 در دو توپ پیاپی دروازه حریف را تا آستانه فرو ریختن پیش ببرند که البته توپ برگشتی نصیب بازیکنان گهر شد و آنها هم در یک ضد حمله خطرناکترین موقعیت نیمه دوم خود را رقم زدند.

تلاش بازیکنان استقلال در دقیقه 66 به ثمر نشست. ارسال حسن اشجاری از سمت چپ زمین و ضربه سر ایمان موسوی بازیکن جدید استقلال کافی بود تا شاگردان امیر قلعه نویی به گل برتری دست یابند و خیال خود را برای صعود به مرحله بعدی جام حذفی راحت کنند. استقلال در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به مصاف ابومسلم می‌رود که در لیگ دسته یک بازی می‌کند.

خسرو حیدری بازیکن استقلال از یدالله جهانبازی داور این مسابقه کارت زرد گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها