بهروان: استقلال باید تمکین کند

آنها هتل های دورود را قبول ندارند

از نظر قانونی امکانی وجود ندارد و استقلال باید در بازی فردا (شنبه) حاضر شود.
کد خبر: ۵۳۵۰۴۳
آنها هتل های دورود را قبول ندارند

غلامرضا بهروان در واکنش به موضع‌گیری منصورپورحیدری مبنی بر اینکه چون استقلال باید چهارشنبه در لیگ برتر بازی کند، بنابراین فردا (شنبه) مقابل گهر بازی نمی‌کند، اظهار کرد: به لحاظ قانونی استقلالی‌ها نمی‌توانند چنین ادعایی داشته باشند. چون از شنبه تا چهارشنبه که باید در لیگ بازی کنند، سه روز فاصله است. همین تیم صبا امروز باید در جام حذفی بازی کند و مسابقه‌اش در لیگ هم سه‌شنبه است.

وی افزود: اگر بازی استقلال و گهر مثلا به روز یکشنبه موکول می‌شد، قطعا امکان برگزاری آن بخاطر بازی چهارشنبه لیگ، وجود نداشت اما الان هیچ مشکلی وجود ندارد. بنابراین استقلال باید از تصمیم برگزاری بازی در روز شنبه تمکین کند.

رییس سازمان لیگ در بیان آخرین وضعیت ورزشگاه دورود گفت: شرایط بخاطر بارندگی نامساعد شد اما مسوولان دورود حتی فرماندار شهر آستین‌هایش را بالازده، به داخل زمین آمده و مدیریت می‌کند تا مشکلات حل شود و خدا را شکر همه چیز در حال حل شدن است. این دیگر تصمیم داور بود که بازی را 24 ساعت به تعویق انداخت.

بهروان در پاسخ به این سوال که آیا هوای دورود فردا هم بارانی خواهد بود، گفت: خیر چنین نیست. ما از اداره هواشناسی استعلام گرفتیم و آنها اعلام کردند که از ظهر یا عصر امروز هوای دورود صاف می‌شود و فردا که اصلا بارانی نیست. اگر غیر از این بود که کلا بازی را لغو می‌کردیم.

وی همچنین در واکنش به اینکه استقلالی‌ها از وضعیت اقامتی و سفرهایی که باید از اراک به دورود و بالعکس انجام دهند گله‌مند هستند، به ایسنا گفت: آنها خودشان هتل‌های اینجا را قبول ندارند. الان هتل زاگرس در اینجا وجود دارد که دوستان ما برایشان رزرو کرده بودند اما استقلالی‌ها نپسندیدند. همچنین در خرم‌آباد و بروجرد هم هتل‌هایی هستند اما خودشان قبول نمی‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها