برخی‌ کشتی‌گیران عقبگرد داشتند

طلایی: بالا نبودن سطح جام تختی غیرمنتظره نبود

کشتی‌گیران موفق در جام جهانی به مسابقه های انتخابی می روند

طلایی: ملی پوشان را در چند جام ارزیابی می کنیم

کشتی گیران حاضر در المپیک لندن در صورت داشتن انگیزه لازم می توانند برای حضور در جام جهانی اعلام آمادگی کنند .
کد خبر: ۵۳۴۹۹۱
طلایی: ملی پوشان را در چند جام ارزیابی می کنیم

محمد طلایی اظهار کرد : اکثر کشتی‌گیران المپیکی در اردوهای مقدماتی پس از المپیک حضور داشته و همه المپیکی‌ها برنامه های فنی سالیانه خود را با کادر فنی بررسی و هماهنگ کرده‌اند. از این رو تلاش می کنیم با آزاد کاران جوان و نفرات دوم و سوم اوزان مختلف و نیز کشتی گیران المپیکی که تمایل و انگیزه حضور در تیم ملی را دارند ، حضور مناسبی در جام جهانی داشته باشیم . البته بهره گیری ازچهره های جوان در این رقابت ها ممکن است هزینه های فنی خود را نیز داشته باشد که باید به منظور رشد پشتوانه تیم ملی ، پذیرای این تجربه پذیری ها نیز باشیم.

 

وی خاطرنشان کرد: جام علی اف به همراه جام یارگین و همچنین شرایط جسمی ، روانی و فنی کشتی گیران دعوت شده به اردو ، مهمترین مبنای ارزیابی وضعیت کشتی گیران مذکور و انتخاب آن ها برای جام جهانی خواهد بود .

 

وی در مورد نحوه انتخاب ملی پوشان حاضر در جام جهانی تهران گفت : ما حداکثر ده روز مانده به آغاز این مسابقات با بررسی عملکرد کشتی گیران حاضر در اردو نفرات شرکت کننده در این رقابت ها را با توجه به شرایط فنی ، جسمانی و روانی آن ها انتخاب می کنیم .

 

قهرمان مسابقات جهانی 1997 کراسنویارسک ادامه داد: نفرات انتخاب شده برای جام جهانی تهران در صورتی که با بررسی کادر فنی عملکرد مناسبی در این رقابت ها داشته باشند بدون حضور در مسابقات قهرمانی کشور می توانند به صورت مستقیم در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی شرکت کنند زیرا منطقی نیست در فاصله کمتر از بیست روز هم در مسابقات جام جهانی و هم در مسابقه قهرمانی کشور به طور فشرده شرکت کنند .

 

وی در مورد دلیل دعوت از رضا یزدانی تنها کشتی گیر المپیکی به اردوی تیم ملی برای حضور در جام جهانی اظهار داشت : حضور رضا یزدانی صرفاً جهت استمرار تمرینات و آماده سازی وی برای شرکت در رقابت های آتی و خارج شدن او از شرایط توانبخشی پس از عمل جراحی پای وی است و ارتباطی به مسابقات جام جهانی ندارد .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها