متولیان سیاسی و ورزشی استان رسما آمادگی خود را به مسئولان فدراسیون اعلام کرده اند.
کد خبر: ۵۳۴۸۸۱
مازندران آمادگی میزبانی جام جهانی کشتی را دارداصغر ثمربخش ضمن تایید این مطلب اظهار داشت: خوشبختانه با حضور احمد سعادتمند به عنوان مدیرکل ورزش و امور جوانان استان مازندران، بارقه ای از امید در بین اهالی کشتی بوجود آمده، چرا که وی نگاه و توجه ویژه ای به کشتی استان دارد.
 
وی تصریح کرد: در همین راستا وی در حاشیه برگزاری رقابتهای بین المللی جام هاشمی نژاد به من پیشنهاد داد که استان مازندران می تواند میزبانی رقابتهای بزرگ و معتبری همچون جام جهانی را نیز بر عهده گیرد که از این رو ما نیز به فدراسیون کشتی پیشنهاد دادیم به بحث انتقال میزبانی جام جهانی سال 2013 از تهران به مازندران جدی تر فکر کند.
 
رئیس هیات کشتی استان مازندران ادامه داد: پیشنهاد ما توسط سید هادی حسینی نماینده مردم قائم شهر، جویبار و سوادکوه در مجلس شورای اسلامی در نشست هیات رئیسه فدراسیون کشتی مطرح شد که فعلا در انتظار مکاتبه مسئولان فدراسیون با فیلا و در نهایت پاسخ نهایی فدراسیون جهانی هستیم. مطمئنا اگر بحث هماهنگی با مسئولان فیلا نبود، فدراسیون کشتی میزبانی را از تهران به مازندران منتقل می کرد.
 
ثمربخش با اشاره به سابقه میزبانی رقابتهای جام جهانی در استان مازندران گفت: ما سابقه برگزاری جام جهانی در ساری و همچنین حضور رافائل مارتینتی رئیس سوئیسی فیلا در این استان را داریم و مطمئنا این بار هم می توانیم به بهترین شکل میزبان رقابتهای جام جهانی باشیم.

 
وی به دلایل تغییر محل میزبانی رقابتهای جام جهانی نیز اشاره کرد و گفت: در وهله اول مشکلات مالی فدراسیون کشتی باعث شد تا ما چنین پیشنهادی را مطرح کنیم، ضمن اینکه برگزاری این رقابتها در سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی ممکن است با استقبال کم و نامطلوبی از سوی تماشاگران کشتی روبرو شود.
 
رئیس هیات کشتی استان مازندران در خاتمه اظهار داشت: به همین دلیل ما اعلام آمادگی کردیم که متولیان کشتی مازندران می توانند این رقابتها را به بهترین شکل ممکن در سالن سید رسول حسینی شهر ساری برگزار کنند. ضمن اینکه ما آمادگی این را نیز داریم که در کنار 10 تیم برتر کشتی دنیا از تیم های رده جوانان آنها نیز میزبانی کرده و رقابتهای جداگانه ای نیز برای کشتی گیران جوان کشورهای برتر دنیا در ساری برگزار کنیم.
 
به گزارش خبرنگار مهر،"سید هادی حسینی" نماینده مردم قائم شهر ، جویبار و سوادکوه در مجلس شورای اسلامی که در نشست اخیر هیات رئیسه حضور داشته به متولیان فدراسیون کشتی پیشنهاد داده می تواند رقابتهای جام جهانی را در استان مازندران برگزار کند تا بدین ترتیب بار سنگین مالی این رقابتهای بین المللی از دوش فدراسیون کشتی برداشته شود.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها